Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Louise - 5 maj 2010 13:06

Tjolahopp! (:


Det blev tyvärr inget mer inlägg igår, men jag hade inte riktigt tid om man säger så! (: hihi
Siw, Nutte och även Ken kom förbi en sväng igår som sagt, mycket trevligt! det var meningen att vi skulle få upp tv-bänken! men inte riktigt hela blev det, haha! vi får vänta yttligare någon dag, då det behövdes någonting! jag vet inte riktigt vad, men nutte skulle fixa tydligen? haha!

Efter att dom hade åkte så plockade jag lite till, och ja jag stökade väl runt tills klockan var halv 11 eller någonting sådant! sedan kände jag att det var dags att krypa ner i sängen! ^^


I morse vaknade jag utav att Robins klocka ringde igen, då han är på någon kurs i Alfta! (: - duktiga han! ^^

men somnade som vanligt om lika fort igen, ytterst skönt faktiskt. haha...  Vaknade för andra gången vid halv 10 eller sådär, och bestämde mig då för att kliva upp, och tyckte inte att jag skulle sova bort hela dagen... så har donat lite här hemma bland kartongerna som är kvar och ätit frukost och ja en massa bra saker faktiskt...


Nu har jag även kikat på sista avsnittet av Andra Avenyn, och jag blir så himla less och besviken på att det är det absolut sista avsnittet - USCH! GÖR FLERA SÄSONGER???? -ja tack...

men men, man får väl nöja sig med detta antar jag... det var bra i alla fall... (:
så nu ska jag ta tag i mig själv, fixa det sista och sedan åker faktiskt dammsugaren fram! nu kan jag inte hålla mig längre faktiskt! men så är det ^^ hihi.


men på återseende senare söthögar!
puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards