Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Louise - 18 maj 2010 16:12

Tisdag är det idag ja, och av någon konstig anledning så har jag absolut inte tisdag i huvudet utan det känns som onsdag eller torsdag.. haha! (: men inte gör det någonting. ibland blir man liksom lite dagvild helt enkelt! (:


Veckan kunde i alla fall inte ha börjat på något bättre sätt! (: 
Igår- Städade och donade här hemma, så nu är det fint igen, och ser ut som ett hem, även fast det är lite kartonger kvar! som för den delen ska packas upp imorgon då vi får upp allting på väggar och sådär då! ;D hihi.
Efter att älsk hade kommit hem ifrån jobbet så tog vi en sväng bort till Tessan, lämnade tillbaka ubbes jacka, och så blev vi bjudna på lite kladdkaka, mumsigt sörru! ;)  Även Malin, Erik och Johanna var där, ytterst trevligt ska ni veta! ;)   Men efter en stund så var det dags att åka hemåt och börja med middagen, då älsk skulle iväg och fiska med pojkarna även denna dag! så jag och tessan bestämde oss för att vi skulle leka på kvällen! :D  jippie ^^


Hem, käkade och donade lite, och till slut så hade tessan gjort sig i ordning och varit ute på ett litet "äventyr!" hihi, så efter det kom hon hit.. vi kikade lite på tv'n, snackade lite skit och sedan vart vi sugna på glass! (:  ner på statiol, köpte glass och yttligare lite skitsnack. Efter ett tag åkte vi till Långnäs och så gungade vi lite, "skrev en låt" haha, eller nja vi kom på en sådär spontant bara! underbart fin text måste jag säga. åkte lite linbana och sedan tillbaka för yttligare en glass..   När klockan började närma sig kvart över 12 så kände vi att vi var lite trötta ;p
hem, ställde in bilen i garaget, snackade lite och sedan sa vi hejdå.. Så tack så hemskt mycket för en underbar kväll stumpis! <3


Idag- har väl egentliegn inte hänt så mycket. i morse när jag klev upp tog jag mig ett lååångt bad och bara tog hand om mig själv en stund - ååh så skönt det är att äntligen ha ett badkar, i love it! hihi.. Sedan efter ett tag tog jag mig i kragen och åkte ner på stan, då det var lindex och hämta ut ett litet paket till lillprinsen Theo <3 handlade lite andra nödvändigheter som behövdes hem och sådär! Sedan åkte jag hem!  Ringde till Mathilda och sa att paketet nu var här, så det var bara att komma förbi när tid och möjlighet fanns till det. hade ett låååångt samtal med henne, och ja det var hur skönt som helst att få ur sig en massa! (: great. nu håller jag tummarna för dig gumman, hoppas att det blir sådär, för det skulle ju bli hur bra som helst verkligen! :D thihi..
Nu ska jag alldeles strax börja med maten tror jag? det börjar kurra lite i min mage!

Ikväll ska jag eventuellt leka med söthögen Zenita, då jag behöver ha en massa skvaller om Japan såklart! (: - great!! så ja, annars vet jag inte riktigt vad som händer! men på återseende senare i alla fall. Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards