Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Louise - 8 maj 2010 15:25

Ja jag lever fortfarande, tro det eller ej (: haha! ^^


Men efter att jag skrev igår så åkte jag till hedhamre och träffade Tessan och Hannah, snackade lite skit och så fick jag reda på hur igelkottar hade förspel, och även hur en stockholmsk kossa låter! hahahah. ja, det är faktiskt roligt! (: och efter en stund så kom även robin, så han hämtade upp mig och sedan åkte vi en sväng och så tog det inte många minuter innan tessan och hannah ville ha skjuts till växbo, så självklart ställde vi upp och skjutsade ut dom dit ^^, ... och jo tessan - JAG TYCKER OM RAGGE   *NOT* !!!  oj jag satte någonting i halsen ;)

Efter att vi hade skjutsat dom så åkte v en liten sväng, och sedan så stannade vi till på statiol en liten sväng, men sedan var vi båda 2 så himlans trötta så vi åkte hem och deckade båda två (: thihi.


Och en rejäl sovmorgon fick vi imorse, riktigt skönt ! ;D och han under oss spelade ingen musik i morse, så då slap vi basen, och det var hur skönt som helst! oj oj oj... men det hann inte gå mer än kanske 10 minuter innan vi hade klivit upp så ringde Thomsson och frågade om vi ville med till Gävle vid halv 3, men vi struntade i det. vi ville vakna lite och hinna äta och göra sig i ordning i lugn och ro liksom (:  så vi åker ner lite senare med Stucka och Elin! :D  great. denna kväll kommer bli bra har jag en känsla av, kommer ni vara där? .. :D


men det var väl egentligen det jag hade tänkt att berätta, så jag nås på mobilen hela kvällen, på återseende!
puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards