Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Louise - 26 maj 2010 16:59

Denna dag har varit otroligt seg men bra! (: haha.


Jag började dagen i alla fall med en riktigt skön sovmorgon, gissa om det var uppskattat. japp det var det ^^ haha! ;b .. Efter lite frukost så vek jag undan all tvätt och stoppade in det på sin rätta plats, plockade i och ur diskmaskinen och ja fixade med lite annat! har även städat hela badrummet idag.  ;p
Jag har även gjort en massa annat, men ska inte sitta här och skriva allting, för då tröttnar ni ju (:


Men nu har jag precis fått i mig lite middag, idag var det fläskfilégryta som stod på menyn, riktigt gott ska jag meddela! (: haha.
Zenita undrade om jag skulle med ut på tranan ikväll, men jag har lite beslutsångest faktiskt! ;p  eftersom jag även skulle behöva plocka lite mer här hemma och göra allting klart känns det som. men men! vi får la se vad som händer!
jag tänkte sitta i soffan en stund och bara ta det lugnt och så får vi allt se vad som händer efter det! ;D haha!

Men nu ska jag kika på unga mödrar! så på återseende!
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards