Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Louise - 12 maj 2010 15:27

Nu har jag varit borta ifrån datorn en sund, vilken har varit väldigt skönt, har iof inte varit hemma heller - men jag klagar absolut inte! ^^, ...


Igår när jag hade vaknat, så var det väl i stort sett dags att göra sig lite i ordning och sedan åka iväg och äta lite lunch med älsk innan han skulle åka och jobba! så efter lunchen så åkte jag hem igen!
Hann nog inte vara hemma mer än 15 minuter innan Tessan hörde av sig - ytterst trevligt! hon frågade i alla fall om jag ville föja med henne och Hannah och spela lite fotboll, och självklart ville jag det! så dom söthögarna kom och hämtade upp mig så åkte vi ut till lottefors och spelade lite boll, dock inte så länge! ;b haha. 
Efter det blev det lite rundvisning, bland skogar, grusvägar, badställen och ja en massa annat! Det slutade sedan med att vi hamnade på statiol för en massa skitsnack och skrattande!
Och jag kom hem vid halv 1 ungefär, så en heldag med 2 helt underbara flickor, tack så hemskt mycket för igår tjejer! :D  det uppskattas verkligen hur mycket som helst! ^^


Vad har hänt idag då? Jo, en liten sovmorgon och jag känner mig mer död än levande - men det bjuder jag på idag faktiskt! ^^ haha.  Älskling åkte och jobbade, och jag har vikt tvätt och städat undan lite smått faktiskt, ska alldeles strax gå ner och boka en tvättid också, så jag vet när jag ska tvätta! ;p haha. se när det finns ledigt och sådär? :D
Vad händer ikväll då sötnosar? Själv är ja väldigt sugen på utgång, men jag har ingen som helst aning om varför, eller vad som kommer att hända!
Men jag hoppas verkligen på någonting, men händer det någonting roligt så hör gärna av er ^^

Nu ska jag fixa lite till här hemma! på återseende! Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards