Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Mothers Day...

Av Louise - 30 maj 2010 11:00

Söndag, men absolut inte vilken söndag som helst - Mors Dag! (:


Men tänkte börja med att berätta lite om gårdagen, hihi..

Vi började dagen med att åka ner på marknaden en sväng, dock var det inte så himlans mycket speciellt. men det fanns lite i alla fall. Kollade även på Oskars cykeluppvisning på Brotoget - han var riktigt duktig. men jag själv är ju fock inte så himlans intresserad av sådant, men igår var det riktigt roligt faktiskt! ;b hihi..

Och efter en stund så åkte vi och köpte en ny telefon till älsk, då det verkligen var på tiden! (: Och han har velat ha den länge, så nu har han fått sin nya telefon. :) hihi. Det blev en Sony Ericsson Satio denna gång, men han är nöjd det är huvudsaken! :D

Men efter telefonköpet så hem och satte den på laddning och sedan åkte vi ut mot Kilafors, till Jonsing, Kina och lilla Ellen. Riktigt trevligt, och efter cirka 1½ timme var det dags att åka hemåt.
Vilade upp mig på soffan, duschade och gjorde mig i ordning och sedan vid halv 10 var det dags för jobb. Tyvärr inte så himlans mycket folk, men det blir vad man gör det till right? och jag hade det hur trevligt som heslt i alla fall, men det är tur man har bra arbetskamrater! :D <3 hihi

Älsk kom och hämtade mig vid 3 tiden ungefär, då vi var klara. skjutsade hem Angelica och Björn, :)  Även att Tessan var med och hämtade, så fick träffa henne lite också! (: thihi.. men vi åkte något varv i alla fall, och sedan skjutsade vi hem henne, och sedan hem och sov! och somnade på en gång, då jag hade väldigt ont i ryggen. uscha! ;p haha.


Men nu är jag vaken i alla fall, och idag ska vi åka till Delsbo, då jag ska pussa och krama på den vackraste och bästa kvinnan i mitt liv - min mamma! det är ju mors dag, så idag är det hennes dag att få mycket uppmärksamhet på. jag älskar dig mamma, <3


nej, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka! så på återseende senare, Puss o kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards