Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Louise - 30 juni 2009 18:56

Sista dagen på juni, EN dag kvar tills det är min dag! och idga är det även världens bästa Stefans fördelsedag! GRAAAAATTTIS på din dag gubben, nu är det 20.. äntligen, eller vad säger man?! :)


Jobbat idag, mellan 10-17, och det var faktiskt kul att jobba idag ! yees!

hade rätt okej med folk, vi hade i alla fall en 60 stycken ungefär.. och då var 42 av dom lunch buffé sedan var det fika och sedan Ā la carte =D så det var nice!

Efter det åkte jag och tankade bilen, sedan handlade lite! och nu sitter jag hemma =D hehe!
Ska hoppa in i duschen! Sedan bli det mys framför tv'n med en kopp te och bara ta det lugnt! :)

ledig imorgon, men ska dock fira min födelsedag på arbetsförmedlingen, och det är ju ingen hitt!
nee , jag vet.. men men ! det är smällar man får ta!
Senae p kvällen blir det utgång, med några av dom bästa =D hehe!

nee, duschen ropar!
Pussis! <3

Robin, jag saknar dig! kom hem <3

Ovido - Quiz & Flashcards