Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Louise - 18 juni 2009 23:13

Idag har varit en kanon dag, bara en massa mys och kärlek !
men dock väldigt dåligt väder! jag vill ha sol, sol och åter en massa sol...

jag trivs inte när det är sådant skit väder! uscha!


det känns inte alls som att vi snart har gått hela juni... 

Och jag kommer framför allt gråta om det regnar om 13 dagar, på min födelsedag! jag kommer gå under då, för det har inte varit dåligt väder den dagen, så länge jag minns i alla fall, så jag tycker absolut inte att det ska börja nu i alla fall.. hmm, ajja! nog om det!

imorgon åker vi som sagt till Rättvik för att fira midsommar, och då hoppas jag på bra väder! och att det kommer bli en riktigt bra helg! (; hehe!
med mycket skratt och sådär! men det tror jag säkert :-D
Sedan på söndag så blir det bara till att åka hem och packa om, för att sedan åka ner mot Stockholm med älsklingen min... Så då ska nästa vecka spenderas där, vilket jag tycker om! hehe! så puss på det, och honom ! <3


Nu har jag så gott som packat klart allting inför imorgon, det är bara det sista som jag ska packa imorgon innan vi åker..
Så ska snart krypa ner i sängen och ställa klockan på halv 8 och hoppas att man kanske kan somna lite tidigare idag :P hehe!
Jag vet inte vad det är för fel, men jag måste ha vänt på mina dygn på nå konstig vänster ;) heh!

men emN!

nee, nu ska jag fixa de sista, och sedan borsta tänderna och krypa ner :)
Så godnatt på er alla sötnosar!
Och ha en bra midsommar ;D
PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards