Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Louise - 23 juni 2009 23:51

Nu har jag kommit hem igen!
jag och spruffs åkte till Mamma och käkade lite middag, vilket var väldigt mys, och han fick leka lite " modell " också, hehe! för blev ju tvungen att ha kort på en av dom absolut sötaste hundarna också =D hehe!

Älsklingen kunde inte följa med, för han jobbade så sent, men han kom he här vid kvart över 11 eller vad klockan var, så jag hade tagit med mig mat åt honom hem , till både nu på kvällen och tills matlåda imorgon, så han var nöjd iaf!! och han tyckte att det var gott :)
Men nu står han i duschen och är alldeles strax klar, så ska logga ut och sedan krypa ner i sängen med honom och mysas lite (; hehe! ska bli underbart, att äntligen få ligga och krama om honom, det har jag längtat efter hela dagen! =D


Men det kommer väl kanske en rad eller två imorgon ^^ hehe!
Natti Natti..
PUSS!<3

Av Louise - 23 juni 2009 16:09

VIlket kanon väder, det är 27 grader varmt ute, klarblå himmel, kanske max 2 moln ute nu när man tittar upp mot himlen!
och det är ju helt underbart, jag äääääääälskar detta väder.. låt det vara såhär jämnt? okej!!:)


jag och spruffs har varit ute och gått väldigt mycket idag i det fina vädret, och ingen utav oss verkar klaga det minsta (; hehe! 


Jag skjutsdade älsklingen till jobbet i morse, sedan åkte jag hem och åt frukost framför tv'n, sedan blev det en promenad.. och efter det så somnade vi båda 2 bredvid varandra i soffan! hehe!
Men det var mys (; hehe..


Sedan har jag inte gjort speciellt mycket egentligen!
bara städat undan lite, duschat och vikt den rena tvätten m.m
Jag har med andra ord faktiskt varit lite duktig (;
Jag ska alldeles strax ringa Beccis och se vad hon har för sig :) hehe!
Se om hon kanske vill hitta på någonting eller så :-D


Ikväll ska jag och hjärtat ut till Mamma och käka middag där, så jag hoppas att det blir nå gott? =D hehe!! Nog för att det alltid brukar vara det, men just nu vet jag bara att det blir någonting med kyckling , och det är ju gott =D hmm, jag är nyfiken och hungrig.. men jag måste ju vänta på att robin slutat jobba =D hehe!


Nee, nu ska jag diska lite, sedan så ska jag ringa Beccis!
men ha de bra allihopa!
Pussis! <3

Ovido - Quiz & Flashcards