Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Louise - 17 juni 2009 23:00

Nu är snart Robin här! (; och det glädjer mig vääääldigt mycket, för han betyder verkligen otroligt mycket för mig!
Sedan är jag juh fortfarande nykär, så det är svårt att vara ifrån honom, även fast jag vet att det är för en bra sak ! men ändå (; hehe!

nu är det i alla fall bestämt att jag åker med honom ner på söndag och spenderar min vecka nere i sthlm, där några av dom absolut bästa finns, och då även mitt hjärta ;D hehe!



Men en sak vet jag också, vissa personer går mig på nerverna!
Vet ni inte när ni ska släppa taget och gå vidare?
Ska jag behöva hjälpa er på traven? Ni går mig på nervena!
hur svårt kan det vara att hålla sig till sitt eget och låta andras vara?
det undrar jag, så nu när du förhoppningsvis läser detta..
SÅ LÅT BLI!! DET ÄR MITT "OMRÅDE" och du ska inte vara i närheten! Jag lovar dig...


Nee, nu ska jag fixa det sista innan Robin kommer hem!
och pussa sönder honom! <3

tack för att du är du, jag älskar dig för den du är, och inte någonting annat!
och jag lovar, dig sårar jag aldrig! Jag håller hårt i dig!
PUSS på dej älsklingen min! du betyder allt! <3


Hejdå alla söthögar! (;<3


Av Louise - 17 juni 2009 19:32

Nu börjar jag äntligen må lite bättre, och jag mådde ännu bättre vid klockan 6, när Robin ringde och sa att han var på väg hem! för att han sa att dom hade jobbat in torsdagen också!
Så han kommer hem och myser med mig ikväll, och jag blev väldigt glad :D
Äntligen, för jag har saknat honom, även fast vi inte varit ifrån varandra så himla länge! :P hehe! men men!

men eftersom jag har mått bättre idag, så har jag varit duktig ;D
Jag har diskat, tvättat, och städat ( dammsugit och torkat golvet! )

så jag har fått vuxenpoäng även idag! ;) hehe! jag är en duktig flicka!

Nu är allting klart, jag och älsklingen åker med pappa och glenn till Rättvik på fredag till Susanne " bonden ", och firar midsommar där med dom! det ska faktiskt bli väldigt trevligt tycker jag (; hehe!
Sedan så åker jag med älsklingen ner till Stockholm på söndag kväll - och blir där nästa vecka!
För min lillebror har varit väldigt snäll och ställt upp och vara kattvakt hela nästa vecka! så jag tackar honom för det! Puss på glenn - för att han är MIN lillebror, och bäst helt enkelt ! <3


Nee, nu ska jag ta och fortsätta damma, sedan äta någonting! (;
Sedan ska jag bara vänta på att Robin kommer hem och myser med mig!
Jag kommer helt enkelt att pussa sönder honom, hehe! Men det bjuder vi ju på..


Ha det bra allihopa!
PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards