Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Louise - 11 juni 2009 21:54

IMORGON SMÄLLER DET!!!

äntligen, vi har alla väntat på denna dagen i 12 år, men nu är det äntligen dags! jag längtar på någon mystiskt vis så jag håller på och självdör!
Men hur kommer dagen egentligen att sluta?! det är just nu den stora frågan!


Mamma, Mormor och Ragge är just nu på väg hit - vilket jag ser fram emot väldigt mycket ! ska bli underbart att träffa dom igen! nog för att det inte var så himla länge sen, men det var för länge sen ändå :P


Nog om det, vi får helt enkelt vänta och se hur det slutar! ;D


I tisdags: Då var det ju BeachParty på stadt, och det var såå kul.. det blev lite förfest hemma hos Linus vilket var väldigt kul :) tack för det allihopa! :)

Och så kul hade jag inte haft på länge, men där hade jag fel!
För det kom en onsdag också :P


Hehe, som sagt ! Onsdag, då var vi ner på Tranan med en himlans massa folk! Roligaste bilresan på väldigt länge, om inte över huvudtaget kanske! (;

Väl inne på tranan, så var det ju drag!! ;D och såååå himla kul... ;D

"du, jag är för snygg för dig! jag har gått vidare. Så ring inte mig!!" - bästa komentaren på länge! tack för att du sa det. underbart! ;D

Men nog om det, jag hade det hur kul som helst igår i alla fall... så ett Stooort TACK till er alla som gjorde min kväll såå bra som den blev!! ;D


Men en sak är ju i alla fall säker, du ska INTE kladda på min karl en gång till, då kommer jag faan bli ännu argare än vad jag redan är på dig!
Nog för att man inte ska hata personer, men jag HATAR verkligen dig!över allting annat, och jag menar det också! ingenting kan nog ändra på det!
de enda jag vill, är att du ska försvinna för evigt.. och Aldrig komma tillbaka! okej?!?!?!



Nee, nu ska jag fixa det sista innan mamma och mormor kommer upp!
Sedan blir det duschen och sedan sängen så man är riktigt taggad inför imorgon! för som sagt ! det smäller imorgon;D underbart.. så som jag har längtat! får se hur det slutar och vad som sker ;D Sedan ska man vakna upp på måndag morgon och inse att man helt plötsligt att man tillhör "Vuxenlivet", oj shiet! skrämmande tanke!!! :P


Men ha det bra allihopa, och ta hand om varandra! det behöver ni!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards