Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Louise - 21 juni 2009 13:45

Söndagen blev ju inte alls som vi hade tänkt oss!
Bara för att det finns idioter som inte alls har något liv över huvudtaget!
Ååh, jag blir så arg! Varför just honom?
Varför över huvudtaget?! Aaaah, ni förtjänar ingenting alls!!! :@


Ken, ta hand om dig nu... Och kom ihåg det som vi sa åt dig! okej? Kram på dej <3


Men vi kom tillbaka till Blecket ( till Susanne ) vid kvart över 4 eller någonting sådant på natten, för då hade vi fixat allting annat och sådär!
Sedan åkte vi hem till Edsbyn, där vi lämnade av Ken och sådär!
Vi åt macka, dack kaffe och sådär och sedan såg vi att klockan helt plötsligt var 6 på morgonen! 
Sedan fick jag med mig spruffs ( lillvalpen! )..
Alltid mys - så tack Siw för att jag får låna hela veckan ;D <3

Så då åkte vi hem till Färila! :)

När vi väl var i Färila, så gick glenn en promenad med lill hunden, medans jag och älsklingen packade om!:P hehe !
Sedan bar det v till Stockholm på en gång, jag körde första biten så fick han sova en stund! och sedan bytte vi av så jag fick sova :P heh!
Men sedan var vi framme i Sthlm/Åkersberga vid klockan 12 eller någonting..:) hehe!

Sedan kom mamma ut också och sa hej :) heh! - mysigt!! =D

Sen efter det kom vi på att vi inte hade ätit någonting ju, och då blev det en liten picknick hehe... och det var trevligt...
Och så åkte vi och handlade lite frukost och sådär bara, och sådär!
Senare på kvällen blev det en ganska lång promenad med lillen och sedan duschen och mys framför tv'n! så en mycket bra kväll till slut =D hehe!


Men det var väl i stort sett allt skulle jag tro (a)
PUSS...

Ovido - Quiz & Flashcards