Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Louise - 20 juni 2009 22:51

När är man egentligen vuxen? hmpf..Jag vill inte bli vuxen, jag vill vara liten fortfarande! allt detta med jobb och allting sådant! jag har redan börjat få lite halv ångest över att inte att gå i skolan längre! Men varför är det så.. hmm!
Jag vet inte!!Men nog om det nu i alla fall, det var bara en fråga jag kom nu när jag satt i soffan en sväng, när blir man egentligen vuxen? :o 
Sedan måste jag bara säga att jag har VÄRLDENS bästa, och då menar jag asso världens absolut bästa människor runt omkring mig!
Dom är underbara, och dom är allihopa mina!
Jag älskar er allihopa! <3
Min familj, Min pojkvän, Mina vänner, Min släkt - Aaa, alla i min omgivning som jag tycker om, umgås med och allt sådant!
Ni är bäst! Och jag älskar er!
Utan er hade jag inte varit den jag är idag!
Och jag är otroligt tacksam för allt som ni har gjort för mig under alla dessa årena! - TACK såååå mycket.. Det var bara det jag ville säga, nu ropar sängen!
För imorgon blir det hemresa! Sedan ner till Stockholm :D

NattiNatti!
PUSS!

Av Louise - 20 juni 2009 19:40

En mycket bra midsommarsafton fick vi igår i alla fall..
Vi kom till rättvik, hälsade på alla och sådär!

Sedan blev det lite sillunch och sådär, med en massa gott till ( har aldrig sett en så stor sillunch tror jag) hehe :P

Efter det så blev det lugnt en stund, vi spelade lite kubb och sådär, jag och pappa satte ihop någon låda ( som man lägger sittdynorna i ) och sådär!
Sedan sprang jag in i stallet för att hälsa på 10 utav hästarna som var inne, dom andra var ju kvar ute i hagen!
Och då visade Susanne mig ett kort på ett föl som hade kommit i förrgår ( alltså torsdag, dagen innan vi hade kommit! ), och då tog jag med mig robin bort till hagen där den lille stod med sin mamma, och hälsade på lite (;
Och den lille var ju hur charmig som helst, efter en stund så stod han och lutade sig helt mot Robin som klappade den så fint på halsen! så det var mysigt :) hehe! och otroligt gulligt.. :-D


Sedan på kvällen var det dags för grillning, och det blev lite allt möjligt.. en mindra god ljummen potatis sallad som dom hade gjort, kyckling och grillspett och en massa annat gott däremot, hehe!  Så jag klagade dock inte faktiskt :) hehe !
Sedan efter middagen så hann dom knappt plocka av bordet innan en kompis till Susanne ifrån en by på andra sidan Rättvik ringde henne!
Så dom plockade av bordet och allting sådant, och sedan så fick jag vara chaufför, vi skjutsade dit alla vuxna, sedan åkte jag, glenn och älsklingen tillbaka till Blecket och träffade Jocke ( Susanne's son ) och Anton ( hans kompis! )
och vi satt och spelade kort och sedan badade vi i Jaccuzi poolen som dom har här och det var såå mysigt, med alla bubblor och sådär !(; hehe! 


Sedan fick jag hämta dom vid typ kvart över 3 inatt :P hehe! 


Idag har det väl egentligen  inte hänt speciellt mycket, för dom hade en turridning här på gården vid 3 , och sådär!!
Älsklingen har varit ute med Jocke och hjälpt honom med veden i stort sett hela dagen och sådär ( han är duktig han! ) hehe....

Sedan tog Robin med mej på en liten överrasknings tripp in till Rättvik.. vilket var jätte mysigt...
Vi åkte och handlade oss varsin glass, och så tänkte jag äta den, men det fick jag inte :P hehe!
Sedan åkte vi till något ställe som han ville visa mig, och det var en av dom absolut finaste platser jag har sett, vilket utsikt (; underbart, så hade han tagit med sig en filt.. så då satt vi där, kollade på utsikten och åt våran glass! riktigt mysigt - tack för det älskling! <3 du är underbar!!! :-D


Nu sitter vi här hemma igen, ska alldeles strax äta jordgubbar och glass!
Sedan blir det eventuellt lite 5-kamp, och sedan lät det som att vi alla skulle ta oss upp på hästryggen också! vilket jag tycker är underbart! (; heeh!
riktigt mysigt..


Så vi får allt se hur den här kvällen slutar!
men nu ska jag sluta skriva och vara lite social istället :) hehe!
ha det bra allihopa!
PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards