Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Louise - 3 juni 2009 18:36

Onsdag idag, och det var absolut sista dagen i pärlan någonsin - som vi jobbade i alla fall.. och det var rätt skönt! men så tråkigt också! men men !

Vi knökade in hur mycket folk som helst idag! så vi har haft det sååå fullt idag, men det var ju helt okej det också, det var roligt att det var så pass mycket nu när det var sista dagen också! så det är helt okej ;D

 -   tack för det ! (;


Ikväll blir det tranan med en massa folk, och Linda blir våran chaufför ikväll . medans jag, robin och oskar ska dricka! jag känner på mig att det kommer bli en tok bra kväll...  - och det hoppas jag ju självklart...


Robin fick även jobb idag! det var roligt.. och han ska vara i åkersberga av alla ställen... mina hemtrackter.. mycket nice!!
Så han börjar nu på måndag, och så blir han borta på veckorna! men jag får väl helt enkelt överleva det antar jag ! :) det kommer nog att gå galant skulle jag tro ;D jag hoppas att han får vara kvar där nu då, men det låter så i alla fall.. låter som en bra kille :) hehe! 


nee, nu ska jag ta och äta lite middag med oskar och robin.. sedan göra mig i ordning inför kvällen :)

men hoppas att eran kväll blir rolig, för jag hade i alla fall tänkt att ha en rolig kväll ! 

så PUSS på er alla söthögar där ute :)
ta hand om varandra! <3

Ovido - Quiz & Flashcards