Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Louise - 19 juni 2009 10:10

GLAD MIDSOMMAR!!

Önskar jag er alla (;


Just nu sitter jag i bilen med pappa, älskling och lillebror! på väg till Rättvik, för en förhoppningsvis bra midsommar med susanne och alla dom andra!

Sitter med datorn i knät, och kollar ut över min axel och ser att det är 9 grader plus ute, men regnar lite lätt...
Men jag hoppas absolut att det kommer bli finare väder nu under helgens gång (; hehe!
Man kan ju inte göra annat än att hålla tummarna, right?
Någon annan som har solsken hos sig, såhär på självaste midsommarafton ;D


Jag hoppas att alla mina nära och kära får en bra midsommar helg, för det hade i alla fall jag täbkt att ha (; , så hoppas att ni får det också! 



jo, just det!
Anna, världens bästa Anna Wallberg, var hem till mig en sväng igår och hämtade sin studentpresent ( ett halsband! ), och hon blev glad i alla fall, och det är ju huvudsaken (;  - jag älskar dig blåbär <3


Nee, nu ska jag sluta.. För vi är snart framme ;D..
Men ha en trevlig midsommar som sagt! och på återseende till er alla.
PUSS på er! ;D <3

Ovido - Quiz & Flashcards