Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Louise - 8 juni 2009 21:09

Oj, vilken måndag!
stress, uttråkad, sömnbrist och hunger :P hehe!


Vaknade i morse klockan 08.10 av att min chef ringde! och hon behövde hjälp, så då var det ju bara att åka dit och jobba lite, så det blev lite timmar idag! och det tackar ju aldrig plånboken nej till (;


Sedan efter det, så åkte jag och tankade, asso när jag hade jobbat klart.. och då glömmer jag bort att jag har lagt min plånbok på biltaket, ch tappar den på hudikvägen! men det var en väldigt snäll gubbe som ringde sedan och sa att han hade hämtat den på vägeN! så han kom till färila med den! Så tusen tak till honom och hans tant!! det var mycket snällt gjort :)


Sedan efter det, hem och sådär! sedan ner till ringen, och hem till Rebecka, där vi skulle ha lite kul med klassen! och det blev som det blev! men det var mysigt ! (; - tack för det ! ;D


Sedan hem, och nu på kvällskvisten har jag hämtat pappa nere på ljusdal och bara tagit det lugnt (; hehe!
Och imorgn hade jag tänkt och sova tills jag vaknar, med andra ord inte bli väckt ;) hehe!


men veckan ser ut såhär:


Tisdag - BeachPaaaarty! (; och kul med klassen!
Onsdag - Partaj, och tranan eventuellt med en massa folk!
Torsdag - klassen roligt! :)
Fredag - STUDENTEN 2009, hell yeah!!!! ;D och champagne frukosten hemma hos våran serveringslärare Anna-Lena! :)

Lördag - Partaj, grillning, underbart folk och cruuuusing!  - lööv it! :)


Så jag kommer vara bra sliten efter denna vecka asso! shiet vad jobbigt.. hmm, ajja det är ju smällar man får ta! detta är ju one's in a lifetime!!


Även ett stooooort GRATTIS till världens absolut bästa mormor, aa jag pratar om min Mormor! hon fyller 63 idag, inte för att det är någon ålder att skryta med! men grattis till dej ! och jag älskar dig otroligt mycket !
vi ses på fredag. right? PUSS på henne för att hon är hon! <3


Nee, nu ska jag diska, sedan hoppa in i duschen! :)
ha de bra allihopa!

Hoppas ni får en kanon vecka! för det ska jag ha! :)

PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards