Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Louise - 4 juni 2009 16:23

Vilken kväll, oskar, robin, bollnäs, tranan, mys, skratt, max, brickan..  det kanske låter invecklat, men tro mig!
det var en helt underbar kväll...

Bollnäs - tranan! En massa trevligt folk som man träffade! underbart. jag hade så roligt. och det blev en massa skratt.. jag tror att Andreas blev lite små nervös när jag gick fram till en flicka och sa att han tyckte hon va söt. och sedan när jag kom tillbaka och sa att jag kände henne, så blev han ännu mera nervös!

nee, men i alla fall... Jag är hur nöjd som helst med kvällen igår!
Så det ska vi absolut göra om tycker! När blir nästa? (:   hehe!


Men nu längtar jag redan till nästa helg, det är studenten och en massa trevligheter, och mysigt folk.. sedan lördag är det crusing med grillning, ev race, massa bollnäsbor och sådär! då kan det bara bli great.. :) hehe! jag längtar redan, så ge mig 12-14 Juni, nu? jag vill, jag vill, jag vill... 



jag har varit och handlat lite middag, så nu ska jag gå o skala potatisen och börja lite med middag, sedan så kommer väl antagligen glenn hem snart också och ska äta lite, så det är väl lika bra att jag börjar skulle jag tro :) hehe!   så ha de bra!
Kanske kommer nå mer sedan.

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards