Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Louise - 5 juni 2009 23:58

Fredag idag, och tillbaka till skolan !!

Ida hämtade upp mig vid halv 11 i morse, och vi åkte ner mot skolan! för dom bjöd oss på mat i pärlan! det var som en "avslutnings" lunch kan man säga!
Så hela klassen samlad ( nästan i alla fall! )

men man klarade ju nästan inte av att sitta där, för jag säger bara det..
våra 2or på HR programmet i Ljusdal kan INTE servera!! dom vet tydligen inte hur man gör! det var katastrof verkligen! hmm. ajja


Efter lunchen så var det till aulan där vi skulle öva på student sången!
"sjung om studentens lyckliga dar!!!!!" hehe, gick väl sådär! ingen som sjöng typ! hehe!
Sedan efter det, så ut på gräsmattan vid flaggstången, och så fick vi order att lyssna på någon gubbe! så det gjorde vi... sedan på med mössorna! allihopa!
Så nu får vi ju bära det offentligt i alla fall, och det är ju alltid trevligt :) hehe!

Sedan efter det var det slut för dagen!
Och jag skulle åka ner på stadt och köpa ett "studentpass" för nästa vecka! men då var han inte där! hehe..


Åkte hem och allt sådär, käkade middag med pappa, sedan åkte vi ner på ljusdal och köpte mitt pass - så skönt att äntligen få det gjort :) hehe! så nu är det gratis hela nästa vecka! - underbart! (;

Sedan åkte vi och hälsade på Kristin och Patrik en sväng, så tack för sällskapet!! ;D hehe!
Sedan åkte jag och Robin till Torön - jag skulle höra Sarah sjunga!
För hon är ju djävulskt bra! oj oj... :) heh!

och nu har vi skjutsat ner Henning och Fredrik på Jvgs, och nu är vi hemma igen!
Ska alldeles strax gå o lägga mej o sova! för jag ska upp och jobba imorgon, hade jag totalt glömt bort :P
Men som tur var så skrev min chef ett sms förut och påminnde mej :) hehe!
tack för det ^^
Så nu är det jobb både lördag och söndag - och det är BRA för plånboken! när det är så mycket nästa vecka! så härligt ! det kommer bli great!
Hoppas på en av dom absolut bästa veckorna i mitt liv ! ;D

nee, nu ropar sängen och sådär!
Så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner!
Natti natti alla!

ta hand om varandra, för du behöver andra människor för att själv må bra! det vet du också! eller hur? det är inge kul o vara en "ensamvarg" eller?

- nee, tänkte väl det. så ta väl hand om dom andra! och tänk på vad du gör innan du handlar! så det inte blir konsekvenser!!! (;
Var rädda om er!


PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards