Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Louise - 22 juni 2009 23:35

Igår så var ju jag och mamma iväg och handlade lite ^^ heh!

Så nu är allting klart med vardagsrummet/sovrummet hemma.. det känns nå otroligt skönt faktiskt :-D hehe!   Tapet och färg är nu inhandlat i alla fall, och jag är mycket nöjd med vad det blev för nå (; -  fast jag tänker inte avslöja vad det är ännu =D det är ju sådant som märks ^^,


Sedan var det ju inte bara det som blev inhandlat ;) Hehe!
Mamma köpte sig skor, och då fick jag ett par också, så tack så mycket för det mamma! Älskar dig <3! du är världsbäst!!! (;


Efter att vi hade varit och handlat och sådär, så åkte vi till Conny ( mammas kusin ) och hälsade på dom , och såklart lill bebisen som har kommit, så lille Wille var ju hur söt som helst ^^ hehe..


Sedan träffade jag Beccis och Jocke - alltid lika mys, och vi ska även lekas imorgon när pojkarna våra jobbar ^^ hehe!
Vi gjorde väl egentligen inte så mycket, pratade en massa bara, och gick ganska! (  kan säga att hunden var trött när vi kom hem! ) hehe, men det var ju bra iofs :P hehe! Så ingenting mig emot ^^
Efter att vi hade ätit och allt sådär, jag tror klockan blev 9 eller någonting, så ringde Peter ( robins arbetsamrat ) och undrade om han skulle komma...
Så då åkte vi dit en svänf, så tog dom någon öl och pratade lite!
Sedan när han var klar där så åkte vi och handlade götta ( lite för onyttigt tyvärr! ) och så satte vi oss framför tv'n och kollade på Beck och bara mös med varandra! - för att det är bäst när det är enkelt! <3 hehe!

Natti <3


Av Louise - 22 juni 2009 13:53

Nu är det måndag igen, och bara NIO dagar kvar den här gången :) hehe! - mys!

Robin är och jobbar, och jag sitter här och väntar på att mamma ska komma ut till berga, sedan ska vi åka och kolla på lite färg och sådär! För nu ska det äntligen målas om hemma! Så jag har någonting att göra nu när Robin inte är hemma! :P heh!

Har nyss varit ute och gått på en promenad med Spruffs, så nu ligger han och sover lite! (; ska snart göra i ordning lite mat åt honom, så han kan äta innan vi åker :) hehe! 


Nee, nu ska jag ta och fixa mat åt honom , sedan ska vi ta en liten prommis tillsammans innan mamma kommer! Så ska vi sedan åka på en liten tur med honom.. ^^ hehe!
men det kommer en liten update senare...


Puss/L.

Ovido - Quiz & Flashcards