Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Louise - 2 juni 2009 23:06

Nu är det ännu en dag in i Juni månad, och livet leker..

eller vad man nu ska kalla det liksom ^^ hehe!!


Har varit ledig nu både måndag och tisdag, vilket har varit rätt skönt faktiskt :) hehe .. men imorgon är det onsdag och det är dags för skolan.. och absolut sista dagen i pärlan - någonsin!! Rätt tråkigt men skönt faktikst. hehe

Sedan på kvällen så låter inte som att det blir tranan,men är inte helt säker ännu, har inte riktigt bestämt mig ännu...  


Sedan på torsdag så är det eventuell Östersund som gäller, och det ska väl isf bli helt okej faktiskt.. det blir i så fall serverings gruppen i skolan och våran serverings lärare Anna-Lena som åker dit..
jag har ingen aning om vad vi ska göra där, men det blir säkert kanon! Great!! (;


Nee, nu ropar sängen faktiskt mitt namn!!
Säger att jag måste sova om jag ska orka upp imorgon, vilket han har helt rätt i, hehe! så godnatt alla. PUSS


Ps. Tack för alla bilderna sedan balen och allt sådant, sedan har jag även fått mitt simkort idag, så nu har jag även bredband inne hos mig, vilket är hur skönt som helst :) hehe.. äntligen säger jag bara!
Som jag har väntat ;D hih...

 ajja, godnatt och sovgott.. PUSS / L.

Ovido - Quiz & Flashcards