Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Louise - 7 juni 2009 18:52

Söndag idag, och det är ju aldrig någr roliga dagar!


Min dag började med att klockan ringde i alla fall, och min chef kom ch hämtade mig utanför dörren! ett stort tack för det, och förlåt för missförståndet :p hehe! men vissa människor är ju dummare än andra! eller hur? hehe, det har i alla fall vi konstaterat idag ^^ 


Kom hem efter jobbet idag, och har nu ätit, det blev en kebab tallrik ( fy på oss! ) hehe! men det gör ju ingenting. (; ibland får man ju faktiskt vara lite onyttig (a)...


Har gått bra och jobba både lördag och söndag, så det är ett plus i kanten där! (;


Igår hände det inte speciellt mycket, Robin gick upp och handlade och gjorde en jätte fin middag till oss 2.. så mys, och puss på honom för det!
Sedan så satte vi oss och tittade på fotbollen, Sverige förlorade dock med 1-0 ( som dom flesta vet! ) hmm.. ajja!  men men !
 Sedan var det ju sängdags! :P


 Nee, nu ska jag ta och hänga den andra maskinen med tvätt, ( vara lite duktig! ) sedan ska jag hoppa in i duschen och sedan bara mysa med glass och tv... 


Hoppas även att den där gubben från Dalarna ringer och sådär! :) hehe!
Nee, men ha de bra allihopa!
PUSS


Ps. Har skrivit att ni ska ta hand om alla andra, men för guds skull, glöm inte bort att ta hand om er själv också! för det behöver ni ju också! för ni kan ju inte köra en bil utan bensin, det vet ni ju.. eller hur?
och ni fungerar inte utan kärlek, sömn eller vänskap! Men glöm inte att ha lite "egentid" som ni faktiskt MÅSTE ägna er själva!!

Men men ! kom ihåg det! <3

Ovido - Quiz & Flashcards