Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Louise - 26 juni 2009 22:29

Nu är det fredag igen! och OJ vad veckorna bara springer förbi, det är ju nästan lite hemskt :) hehe! men det gör ju ändå ingenting egentligen ^^ för jag hinner ändå göra allting som jag vill och ska göra ;D hehe!


Det var helt underbart att avra hemma igår, och äntligen få sova i sin egen säng, jag gillar't skarpt i alla fall.. så jag har sovit hur bra som helst inatt, ( men det gör man väl alltid bredvid älsklingen, för då känner man sig trygg! - underbart! ) 

men igår lämnade vi av thomsson hemma hos sig ( han åkte med oss ifrån sthlm ) och sedan till rengsjö för att äta tårta och gratta ken lite.. det var riktigt mysigt.. och sedan hade Siw varit otroligt snäll, hon hade bakat en glutenfri tårta! ( tack så mycket för det! ) så det var snällt att hon tänkte på mig.. :) hehe! och den var hur god som helst ju ^^ hehe! så jag kan säga att jag åt nog en bit för mycket :P hehe! 


Sedan åkte vi hem till färila och bara slappade lite, duschade och mös och sedan sängen och det var underbart att sova i sin egen säng ^^ 


idag har varit en kanon dag, underbart väder idag också! och det gillar vi ju otroligt mycket =D hehe!
Sedan åkte vi till bollnäs vid 2 tiden ungefär, åkte upp till Andreas och fikade lite... :) sedan till byn för grillning och sådär! så det var uppskattat :) och lite senare så blev det även lite jordgubbar och även lite tårta som blev kvar sedan igår ( mums! ) hehe! och nu är vi hemma igen !
Så ska kika lite på tv'n, sedan så ska jag hoppa  ner i badet och passa på nu när det finns ett badkar till hands :p hehe!



imorgon blir det en lugn dag, sedan så blir det tranan på kvällen med en massa trevligt folk - helt underbart !!
Ska fira thomsson, sedan ska jag även firas lite i förskott ( eftersom jag fyller år på onsdag! ) :D hehe!   så vi ser mycket fram emot imorgon =D 


Nee, nu ska jag dra mig mot tv'n och mysa ner mej bredvid robin :)

Ha de bra alla!

pussis! <3

Ovido - Quiz & Flashcards