Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Louise - 25 juni 2011 19:45

Denna lördag och midsommardag har varit otroligt lugn, mycket skönt! :)
Har haft smärtor till och från hela dagen, så det har faktiskt vrit väldigt skönt att inte behöva göra någonting alls om jg inte har känt för det liksom! :) hihi...


Efter att jag skrev sist så har jag bara fixat lite med papper och sådär, gått igenom allting och kollat lite. och även hunnit med att äta lunch :) haha!

När älsklingen hade klivit upp efter att han hade tagit en sovmorgon så blev det lite mys i soffan, kikade på en film som gick på tv'n. den var helt okej, men mycket sjuk. jag kommer inte ihåg vad den hette! men jag skulle inte rekomendera den i alla fall, så det kanske inte gör någonting? haha! =) ...


Timmarna passerade förbi, och vi tog oss i krage och åkte för att handla lite inför middagen! det stod Tacos på menyn idag! väldigt länge sedan vi åt det.. Hem i alla fall efter det och åt middag och det uppskattades lite extra idag! :D haha!


Nu efter middgen så har jag legat i sängen och läst lite i en bok som jag fick låna av Elin, och försökt få smärtan att släppa lite! Har dock inte förändras någonting, så nu orkade jag inte ligga stilla i sängen längre!
Så nu sitter jag här, älsklingen kollar på Stefan och Krister och jag bara försöker andas :) haha!

Känns som om någonting är fel, men det är väl kanske kroppens sätt att förbereda sig, kanske det jag känner av? ja jag vet inte. vi får se vad som händer utav detta! :) haha!

men nu ska jag ta en dusch istället och se om spänningarna kanske släpper!
på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 25 juni 2011 15:35

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det KEN's födelsedag! :)
Hipp hipp hurra! :D


                      


 

Grattis på 19års dagen farbror Ken :) Ha en kanon bra dag! :)

Av Louise - 25 juni 2011 10:34

Jag hade en otroligt mysig midsommar och jag hoppas att ni alla andra hade det också oavsett vart ni var! :)


Tog oss en sovmorgon, och stressade inte fram någonting! :) hihi.
Gjorde oss i ordning och sedan åkte vi mot Edsbyn då vi skulle äta klockan 2.


Åt underbart god sill, njöt av sällskapet som bestod av: älskling, Nutte, Siw, Per, Yngve (Robins morfar) och Nils-Erik (Nuttes pappa).

Hade bara en väldigt lugn och skön midsommarafton, tyvärr så var ju inte vädret på våran sida. men vad gör man då ? inte deppade vi för det inte! hihi.


Efter all mat, tårta och mys så satte vi oss i soffan och tittade på tv'n . hittade något program, kommer dock inte ihåg vad det hette. men ibland skrattade man så man nästan kissade på sig! :) haha!

Åkte hemåt runt halv 11, 11 någon gång?

Riktigt mysigt, och efter ca 1 timme kunde jag verkligen inte hålla mina ögon öppna längre, så jag gick och la mig och somnade på en gång :P haha!

Men nu har jag varit vaken i några timmar och hoppas att denna dag har någonting mysigt att erbjuda! :)


På återseende!

Lots of Love! <3


Ovido - Quiz & Flashcards