Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Louise - 14 juni 2011 11:38

Jag kommer inte ihåg när jag senast gick och la mig så tidigt som jag gjorde igår kväll :P hah! Somnade i alla fall vid halv 10 tiden, hur skönt som helst :)


Vaknade med panik inatt vid halv 3, vet dock inte varför.. men gick upp och drack lite vatten och sedan somnade jag om igen som tur var :) hihi..


Klev upp vid halv 8 imorse, och har sedan dess inte gjort speciellt mycket..
Älsklingen klev precis innanför dörren, då han bara jobbade halvdag idag och så har han varit iväg och köpt rosor till Ken och Per som tar studenten idag! :)

Efter det blir det till Edsbyn för fika och sådant, så jag tror det kommer bli en rikigt mysig dag! :)

Så ett stoooort grattis till Ken och Per som tar studenten idag! Hipp hipp :))


Nej, nu ska jag göra mig i ordning så jag hinner!

på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards