Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Louise - 20 juni 2011 21:14

Har gjort en massa nytt idag, och jag känner mig väldigt duktig faktiskt! :) hihi..


Åkte iväg på dollar tidigare och handlade lite nödvändigheter och sådär, sedan hemåt och fixade lite här hemma! Råkade somna på soffan i ca 40minuter. Men det får man göra när man är gravid, det är bra att skylla på ibland! :) haha!!


Efter att jag hade sovit en stund så tog jag det lugnt och bara njöt av livet, jag älskar mitt liv! Kollade på klockan och tänkte - "snart kommer älskling hem" .. Sedn gick det typ 2 minuter, sedan kom jag ju på att det var jag som hade bilen och så fick jag lite smått panik. haha! jag skulle ju hämta honom vid 4. :)

Kom dit 2 minuter i, men som tur var hade han inte blivit riktigt klar ännu - tack och lov! ^^


Hade hunnit vara hemma en liten stund bara innan han åkte igen då han skulle fixa någonting. och vilka kommer inte in igenom dörren dårå? Jo, mamma och pelle! :) HUR KUL SOM HELST!!!! jag blev väldigt glad :D <3 .

Dom var kvar en stund och drack en kopp kaffe innan dom blev tvugna att bege sig vidare, men mamma skulle eventuellt komma tillbaka på onsdag kanske som det lät? Jag håller tummarna för det i alla fall. spendera lite mer tid med henne då! :)) hihi.


När dom hade åkt så lagade vi lite middag, älskling berättade att vi hade fått ett stenskott på bilen också , mindre kul! usch . :( .. men vad gör man då?

Har precis varit iväg och handlat lite, då jag kom på att det inte fanns någon frukost hemma! Men nu klarar jag mig i några dagar till :P hihi..


Nu en dusch och sedan Johan Falk :)
på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 20 juni 2011 10:27

Bilderna på magen blev verkligen hur fina som helst! :) jag blev verkligen superdupernöd. Men ni får vänta med att se dom tills jag har fått dom, Anna har dom nämligen fortfarande på hennes dator ;p hihi..
Tack snälla söta Anna för hjälpen, det uppskattas till tusen! :)

Efter att vi hade knäppt lite kort och även hunnit med att bli bjudna på middag så åkte vi hemåt och så kikade vi på film. Dock pendlade jag mellan 3'an och 4'an :P hih. " Kärlek på menyn " på ena och " Million dollar baby " på andra :)) hihi.. 2 bra filmer om ni frågar mig :P ..
Efter det slocknade jag ganska fort, men otroligt skönt..


 ____________________________


Uppe före tuppen imorse! :P Robins klocka ringde halv 6, som vanligt en vardagsmorgon. Hoppade upp ur sängen med ett ryck, och kände mig faktiskt förvånandsvärt pigg måste jag erkänna! konstigt nog. Men medans han duschade och gjorde sig i ordning så gjorde jag mackor åt honom, och passade även på att äta frukost samtidigt. Inte alltid man sitter vid köksbordet och äter frukost kvart i 6 liksom :P haha! men vad gör det? - precis, ingenting :)

Skjutsade iväg honom vid tjugo över och sedan hemåt igen.


Har sedan dess hunnit starta en diskmaskin och plockat ur den, vikt undan tvätten, startat en maskin och även hängt upp den tvätten! :) Har fått mycket gjort såhär på morgonen, ibland är det riktigt skönt att komma upp i sådan bra tid. :) Man hinner liksom göra så mycket, haha! =)

Har till och med hunnit med morgonkaffe inne hos sötaste Elin och lagt över bilderna ifrån Thea's dop på datorn!  Känner mig hur duktig som helst...


Nu har jag tagit mig en liten paus, och ska alldeles strax ta och åka iväg och handla lite nödvändigheter och sedan fortsätta uträtta lite ärenden och fixa sådant som måste göras idag! Kanoners! ^^,


På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards