Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Louise - 8 juni 2011 23:43

HIPP HIPP HURRA!

idag är det ingen vanlig dag, för idag det min mormor's födelsedag! :))

Grattis på 65-års dagen mommo! :)


 


Jag hoppas att du har haft en kanon bra dag!
Världens bästa och vackraste mommo, det är du! :)
Jag älskar dig otroligt mycket, och tack för allt du har gjort för mig och fortfarande gör! <3 Du betyder sååå mycket..


Men åter igen, grattis på din dag! :)
Puss och kram! <3

Av Louise - 8 juni 2011 22:57

Jag har haft en helt underbr dag måste jag säga! :)


Tryckande hetta, mamma på besök, barnmorskan och bjuden på middag! låter inte detta underbart? - jo, precis vad det var det ^^ hihi


Imorse vaknade jag med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig, men då visade det sig att klockan var bara halv 6, så somnade om och väntade på att klockan ringde halv 9 :) otroligt skönt faktiskt! hihi.
Klev upp och gjorde mig i ordning och sedan iväg mot MVC, för där skulle jag vara klockan 10. Mamma kom precis lagom tills jag skulle in dit, så hon följde med! :) riktigt mysigt att hon också fått höra och sådär nu när hon har sett det lilla miraklet 2 gånger!! :D

Efter det så åkte vi och handlade lite lunch och det blev grillad kyckling och potatis sallad, länge sedan men väldigt gott :P hihi.


Tryckande hetta, men mamma hjälpte mig med lite papper som skulle in till FK så då passade vi även på att åka in och lämna dom, och sedan åkte vi för att äta mjukglass och även hämta upp mammas husvagn (som varit på service under dagen!) hihi.. Men sedan var det dags för henne att åka hemåt tråkigt nog :(  Alltid lika tråkigt att säga hejdå till henne, men vi syns ju på fredag igen då älskade lillebror tar studenten! <3 STORA POJKEN! hahaha....


Elin kom in igår och frågade om jag ville äta middag inne hos henne, och självklart vill man det! :) Tack söta du som frågar, det uppskattas ska du veta! <3 .

Men gick i alla fall ut till flickrona i solen en stund, med sedan bestämde vi oss för att å och sätt aos på balkongen istället. :)
Åt middag strax efter 8 tiden otroligt mysigt. även att Linnsan stannade på middag. så vi hade lite tjejmiddag då andreas har varit i sthlm under dagen! :P hihi. Men det var väldigt trevligt, så tack så hemskt mycket för det flickor!! <3


Nu har jag precis tagit mig en dusch och pratat med älskling och sagt godnatt till honom. och jag ska väl kanske om ett litet tag även jag krypa ner i sängen :P hihi..


på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards