Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Louise - 21 juni 2011 13:45

... Ja, det är precis vad det har varit! Den har varit riktigt jobbig! Jag har nästan inte fått någon sömn alls. usch! :(

Har somnat, sovit en liten stund och sedan vaknat pga att man behövt gå upp på toaletten, vända sig i sängen eller bara att man hört minsta ljud.
har till och med reagerat på att älskling har vänt sig i sängen - vilket jag ALDRIG gjort förut !! :p .. 


Älskling åkte på jobbet imorse strax efter 6 som vanligt, och jag låg kvar och skulle försöka sova! lyckades somna efter ett tag, och fick sova till halv 9 sedan var det dags att kliva upp. inte nå vidare roligt då jag verkligen var som en zoombie eller någonting åt det hållet i alla fall :P haha!

Har inte gjort någotning idag förutom att ha plockat undan i köket så det inte är saker överallt. Sedan satte jag mig med ansiktsmask, noppade ögonbryn och hade lite egentid i hopp om att jag skulle bli på lite bättre humör, och ja, lite bättre blev det i alla fall! :) men är fortfarande ett vrak!


Nu ska jag vila på soffan i väntan på att Robin ska komma hem ifrån jobbet.

på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards