Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Louise - 22 juni 2011 22:00

Hemma igen, otroligt skönt att vara hemma hos sig själv igen. även fast det är otroligt skönt att komma bort lite ibland också, även om för en liten stund bara! :) hihi. tycker inte ni också det? skönt att "rymma hemifrån" en stund ibland kan vara lite uppfriskande? :) haha!


Hade ju en liten "mini-tävling" här och på facebook, och det är så roligt och se vad alla har svarat/gissat på!!


Lina - 28 Juni, 11.58 flicka 49cm 3605g

Pelle - 30/6 Kille 02,14 52cm 3875g.

Jessica J - Liten tjej den 4 juli, hon kommer väga 3567g & 52 cm lång :) 8.00


Jessica H - ‎5 juli, en liten tös, 50 cm lång och väger 3850 gram kl. 04:30.


Nattis - ‎5 juli. Pojke, 3781g , 50 cm , 05.15

Ida - 7 juli kl 12.49 vikt:3795 och det är en kille 50 cm

Frida P - 7:e Och att du får en liten tös

Monika - ‎110707, kille, kl 14.35, 3560 g, 51 cm

Ingrid - ‎8 juli kl.06.35 tjej 49cm och 3150g

Olivia - ‎8 Juli kl.08.32 en pojke 51cm 3652g


Anna N - ‎9 Juli, pojke, 03.39,46cm, 3482g

Mamma - 10/7 ..Tjej, 18.30 o 49cm o 3550gr

Nadja - 13e Juli.


Anna W - Den 16 juli runt 10.00 , en pojk , 51 lång och 3930g


Så det är lite roligt att se vad alla tror och sådär. Så om du fortfarande inte har gissat så gör gärna det! :)


_______________________


Idag blev det maxmat, då det blev så himla sent hem ifrån edsbyn. Så vi orkade inte laga någon mat, och eftersom Robin har en lunchdejt imorgon (hihi) så bestämde vi oss för att det fick bli så :)
Har även varit in till Elin och fått "skydd" av henne. eller vad man nu ska kalla det? tack så jätte mycket i alla fall <3 .. hihi.


Nu ska jag ta och lägga mig i sängen med boken i handen, min vattenflaska när till hands och vete kudden i svanken och hoppas att jag somnar någon gång innan klockan 4 inatt :) haha!

För imorgon är det full rulle hela dagen, älskar't.

barnmorskan, träffa maja, och iväg med jessica vid 4 tiden (hennes bil ska till ken!) . Kanoners.


Godnatt och på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 22 juni 2011 19:43

Nu har jag fått bilderna! :) Och dom är sååå fiina.
Därför tänkte jag att jag skulle bjuda er på några faktiskt! :)


           


 


Detta är vad jag kallar äkta kärlek! :)

Together we form a family!!


Snart är det dags!:) Men vad tror du?
En liten "mini-tävling" ..


Beräknade den 2a Juli och det är första barnet. Så gissa gärna på när vårat lilla mirakel kommer ut till den stora världen.

Datum, kön, tid, längd, vikt.. Så vad tror du?  Vem har rätt, eller åtminstone är närmast? :) hihi .. Good luck! :)


Lots of Love! <3


Av Louise - 22 juni 2011 18:11

Åh jag har haft ytterligare en jobbig natt, men det kanse innebär att det inte är så långt kvar? Ja, vad vet jag! vi är ju i alla fall beräknade till nästa helg. och det kan faktiskt hända när som helst, till och med i skrivande stund :P ha!


Elin var otroligt snäll och kom in med en bok igår som jag skulle få låna, tack snälla stumpan! <3 .
Hade sådana himla problem med att somna igår, alvedon hjälpte inte alls så jag låg och läste till klockan var nästan 4 imorse innan jag lyckades somna! men inte blev det mycket sömn för det. jag vaknade ju när älskling åkte iväg till jobbet imorse! haha! inte okej :P ..


Klev då upp och åt frukost, tog en dusch och ja startade dagen helt enkelt :P Och har sedan dess bara legat i soffan och varvat med tv-tittande och läsande av boken ! haha. Men lyckades inte hålla mig vaken längre än till klockan 2 :P haha! Dock vaknade jag med et ryck 2 minuter över 4, och det kanske var lika bra det? :) haha..


Älskling kom hem och vi gjorde oss i ordnig och nu sitter vi i byn.
Han är ute och tvättar bilen och jag sitter inne med Anna och kikar på alla fina bilder på magen och sådär som vi tog i söndags! :) åh jag är så nöjd med dom :P hihi..

men nu ska jag fortsätta här!
på återseende!
Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards