Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Louise - 2 juni 2011 22:30

Har inte gjort mycket över huvudtaget sedan jag var här och uppdaterade er sist, haha! Var i alla fall iväg och handlade lite så det finns frukost och sådär tills imorgon, tankade även bilen så jag tar mig till Ljusdal imorgon eller på lördag! :)..


Men efter att jag hade varit iväg och handlat lite så hade jag så himla ont så jag la mig på soffan och slog igång en film, men tvärslocknade och vaknade 2½ timme senare, riktigt skönt.
Det är helt sjukt, för nu när jag har ont/är öm så blir jag hur trött som helst och det ser ut som om jag inte har sovit på typ 3 dagar. så sover alltid middag nu, har i alla fall gjort det som senaste 2 veckorna! lite jobbigt, men ändå otroligt skönt.

När jag hade vaknat så hade jag missade samtal och sms och sådär, och Zenita var lite söt - hon blev ju orolig! :) men det är ingen fara gumman, jag sov bara! :) hihi.


Efter ett tag bestämde jag mig för att åka till Rengsjö och umgås lite med Zenita och Appi (?). Åt även pizza då jag inte orkade laga middag! :)

Så vi åt pizza, pratade en massa och spelade några parti kort. jag var inte så bra, men jag vann i alla fall omgången som räknades!:D hahaha. *småler*...


Kom hem strax efter halv 10, och har nu precis pratat med älsklingen och sagt godnatt till honom. Det är otroligt jobbigt när han är borta såhär länge, och framför allt nu när det kan hända någonting när som helst. men vad gör man inte då?  måste ju jobba! Men ja är otroligt stolt över honom, och berättar det för honom varje dag! han är bäst ju! <3

Men det som är jobbigt är att jag måste vänta 10 dagar till innan jag får hålla om honom igen, saknaden är såå stor! jag älskar dig Bobbin!! :) <3


Men nu ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner, då jag är riktigt trött.


På återseende imorgon!

Lots of Love! <3

Av Louise - 2 juni 2011 11:26

Hallojsan!


Är nu hemma i Bollnäs igen, tråkigt på ett vis måste jag säga! Men ändå rätt skönt att vara hemma i min lägenhet. Dock blir det ju ingen längre stund här, men skönt även fast det bara är en liten stund! :) hihi.

Kom hem vid kvart över 10 ungefär, kramades hejdå och sedan åkte dom vidare - och tack för skjutsen! ^^, ...


Vad som händer idag är dock oklart! Håller på att tvätta lite just nu i alla fall, så ska snart hänga tvätten och sedan vet jag inte riktigt.. ska åka och handla lite så jag kan få i mig lite middag idag! ;) hihi.

Annars har jag ingen som helst aning...


Det värker i magen och höfterna hur mycket som helst. usch jag har tröttnat på det här med smärta fktiskt! Men vad gör man inte liksom? men snart slipper jag väl förhoppningsvis detta också. eller? hmm!


Nee, ta tag i det här och sedan handla.


på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards