Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Louise - 17 mars 2011 23:05

Dagen har varit bra, trots att det inte har varit så mycket variation på den om man säger så!


Vaknade med ett ryck imorse, så upp och hade mina morgon rtiner för mig! satte mig sedan med datorn, läxböckerna och en stor kopp te vid köksbordet för att börja plugg lite! Jag kände att jag skulle vara duktig idag. haha!


Efter 3 timmars pluggande och letande av information angående mitt fördjupningsarbete så gick jag ner på krokanen och tog mig en fika där Linn, Jennifer, flickorna och Eddy (jennifers gudson) var! babblade på lite, och sedan tog vi oss en sväng på stan. men då dom redan tittat allt en gång så bestämde vi oss för att gå hem hit och spela en omgång plump! :) Sedn åkte dom hemåt med bussen vid 4 tiden.
Tack för idag flickor, det var hur trevligt som helst :))...


Efter det så tog jag tag i fördjupningsarbetet ytligare en gång, då det blev lite ändringar på kvällen. hihi. Men efter ett tag kurrade magen så åkte iväg och handlade lite att äta!


när jag hade ätit och myst på lite med älsklingen en stund så gjorde jag klart det sista, så blev någon timme till med skoluppgifterna! Så sammanlagt har jag pluggat 6,6½ timme ngåonting idag - bra jobbat Louise! Jag känner mig hur duktig som helst måste jag erkänna. Men man måste ju, då ja har ett prov som ska göras på måndag också och en hel helg då jag inte har någon tid att förbereda mig för det förutom på bussresan ner och hem ifrån Stockholm. Så ja, får sitta där och älsklingen får förhöra mig helt enkelt - så gör vi! :) haha!


Har nu såhär på kvällen kikat på BB, pratat med mommo så hon vet vilken tid hon ska hämta oss på cityterminalen imorgon kväll. :) hon är så gullig som gör det! ^^,

Och nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen då den snart skriker mitt namn hur högt som helst. Jag har ju ändå varit på högvarv hela dagen, hjärnan har fått jobba på riktigt höga varv idag och jag är trött och slut i hela kroppen. inte okej att känna såhär. Och även att jag är illamående. hoppas det går över? hmm!


Imorgon ringer klockan tidigt då det är mycket som ska hinnas med innan vi ska åka med bussen klockan 17..

det ska städas ihop, diskas, packas, duscha och småfixa en massa och så ska man ju inte glömma någonting heller. det är de jobbigaste :) haha!
men nu sängen om en liten stund. Så god kväll bloggen.

Lots of Love! <3

Av Louise - 17 mars 2011 16:23

Denna helg tror jag kommer bli galet rolig och intressant faktiskt :) hih..


Det hela börjar med att jag och älsklingen åker ner till Stockholm imorgon eftermiddag/kväll. och då raka vägen hem till mommo för en massa mys på kvällen :)

Sedan på lördagen blir det lugnt på förmiddagen, en massa mys och sedan kanske försöka hinna träffa beccis om hon har tid? det är sådant som märks. haha!
Sedan på kvällen så bär det av mot frihamnen och KÖRSLAGET!! :)


Måste ju hjälpa till att hejja fram Team Järvsö, och så är ju världens bästa pappa med i den kören också. ja, ni läste rätt. han är med där. Linslus som han är så syns han överallt. hihi. Men det ska bli otroligt roligt faktiskt..

Så titta på körslaget, och rösta på team järvsö tycker jag! :) hihi.. Det gör ni va?


Ja, sedan blir det bara hem och sova skulle jag tro efter att det är klart.
Söndagen åker vi hemåt igen, bussen går hemåt klockan 16.00
även att SM-finalen börjar klockan 3, så hoppas på VINST för Bollnäs såklart !!


Så ser min helg ut, och jag tror det kommer bli galet roligt! :)
Men på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 17 mars 2011 00:29

Onsdag, underbara onsdag! :)


Klev upp i morse och åt lite frukost, och sedan fram med dammsugaren, då jag skulle få finbesök - Olivia kom på besök idag! äntligen..

Satt här hemma och pratade bra länge, skrattade som bara den - och ja, det behövdes verkligen kände jag! :) otroligt roligt. :))..
Efter ett tag så åkte vi på rusta och även ut på karlssons en sväng, sedan var det dags för lite mat. Så hämtade upp älsklingen och åkte ut till combi och åt lite.


Efter det blev det hem en stund, pratade lite mer och sedan hade klockan sprungit iväg hur mycket som helst. Klockan var nästan 6, och det var dags att göra sig i ordning för att åka upp mot granberg och Jessica. :) Där det var mary kay "party" eller vad man nu ska kalla det. :p hihi. Lina kom i alla fall och visade upp en massa produkter, blev lite prat och sådär i ca 3½ timme. väldigt trevlgt måste jag säga..

Skjutsade hem Lina efter det, och så blev det att kika på BB inne hos grannarna.


Har nu suttit och kikat lite på tv'n en stund och ska alldeles strax ta och krypa ner i sängen. då ögonen är väldigt trötta, och kroppen också för den delen!
imorgon ska fixas lite inför helgen, och sedan även försöka hinna med att träffa söthögen Zenita, som äntligen har kommit hem igen! och denna gång för att stanna? ja, det återstår att se. men måste ses i alla fall det är ett som är säkert. hihi :)) ..


Men som sagt, jag tackar alla inblandade för en mycket trevlig onsdag! :) den har varit underbar. och tack till älskade Olivia som kom hit och förgyllde några timmar, det var underbart och på tok alldeles för länge sedan. Men skärpning måste det bli på det hela, och vi ska ses oftare! :) hihi.. Japp, så ska det bli..


Så nu tackar jag även för mig idag, och kryper ner i sängen! :) kommer mer uppdatering imorgon ang vad som händer i helgen och lite annat smått och gott. så godnatt och på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards