Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Louise - 4 mars 2011 23:18

Ni alla som har följt min blogg vet ju att jag har haft väldiga problem med mina höfter nu, bland annt pga foglossningar och sådant. Och det har inte alls varit varken bra eller skönt ska jag erkänna :) haha!

Men nu har jag äntligen fått mitt stödbälte ( eller ja, för någon dag sedan ) och jag måste bara säga att det är hur bra som helst !! det hjälper till hur mycket som helst. och jag älskar det verkligen. Sedan jag började använda det så har jag inte alls haft nå känningar i mina höfter - inte på samma vis i alla fall! :) Bara lite smått, eller om det blir fööör mycket.. Men annars gör det susen och jag är super duper nöjd med det verkligen.

TACK pappa! för att du betalade det åt mig. det var verkligen guld värt, och jag uppskattar det till tusen <3. Jag älskar dig pappsen! :))


______________________


Nu har vi haft fredags mys här hemma hela kvällen, med tända ljus och en sparkande kärlek :) Nu är älsklingen iväg och handlar lite inför resan imorgon, och jag ska alldeles strax krypa ner i sängen då klockan ringer ca 05.00 imorgon bitti. och då måste man ju vara pigg nog för att ta sig upp och äta, sminka sig och allt det där :) haha!
Så jag ser verkligen fram emot denna lördag otroligt mycket .. Jag tror att det kommer bli great. Så nu ropar sängen alldeles strax mitt namn alldeles för högt, så på återseende imorgon. :)

Lots of Love! <3

Av Louise - 4 mars 2011 19:48

En lugn fredag, men jag älskar varenda liten minut av den :) hihi..


Har inte hänt någonting egentligen, men har hunnit tvätta och dona på i alla fall - hur duktig som helst ju :) thihi...

Vi hade svårt att bestämma oss för vad vi skulle äta för middag, men till slut kom vi på det i alla fall, och gosh vad gott :) hih.


Nu sitter vi hemma och har tv/fredagsmys tillsammans, och även har en sparkande liten kärlek som tycker om kissblåsan :) haha. men det är en underbar, obeskrivlig känsla. och jag är så lycklig <3!!


Ska snart titta på 101 sätt att åka ur en gameshow, och se vad det är för någonting. jag hoppas att det är någonting som är lite roligt i alla fall :D hihi..


Imorgon är det även bestämt att det blir en liten roadtrip med Elin, Andreas och lilla Thea :) jag tror det kommer bli great, och det blir en sväng om till Stockholm över dagen.. ja, det kommer bli kanon tror jag .. hihi. Avgång redan klockan 6 imorgon bitti. hihi Hur död är man inte då?  ja, tur man slipper köra i alla fall, och kan sova i baksätet. hihi. lovely.

men jag ser fram emot en lördag, en stockholmstripp och massa mys! :) hoppas på bra väder bara! :)


Nej, nu ska jag bara mysa med mina två hjärtan och bara njuta av att det är fredag och att jag har det bästa liv man kan tänka sig! <3

Lots of Love! <3

Av Louise - 4 mars 2011 14:36

Hej fredag  och hej efterlängtade helg! :)


allt i mitt liv är kanon nu, kunde inte ha varit bättre :)

Det är inte lika fint väder ute idag som det har varit, det blåser lite men det är fortfarande plusgrader ute. så man kan ju inte klaga inte! :) Termometern visar just för tillfället +6,3 grader. och hur underbart är inte det? love it!!


Imorse när jag vaknade så kom Andreas och lilla Thea in hit. Då Elin och Ida faktiskt hade tagit en liten springtur :) hihi. När dom hade sprungit klart så kom dom in också en sväng, och så blev det lite "morgonmys " för min del. och förmiddags mys för dom andra. haha! :) men en underbar start på dagen måste jag säga...


Efter att dom har gått in till sig igen så har jag hunnit få i mig lite lunch, startat en tvättmaskin och även startat diskmaskinen :) .

Har inga speciella planer för dagen egentligen, utan ska bara ta det lugnt och jag tror faktiskt att vi ska göra denna fredag med fredagsmys heeela dagen.
Jag ska mysa ner mig med världens bästa livspartner <3 !


Ja, plocka ur diskmaskinen nu och sedan se vad frysen erbjuder för middag och även vad dagen har för planer för oss idag! :) på återseende godingar!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards