Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Louise - 29 mars 2011 19:08

Kvällen börjar sakta men säkert krypa in nu, och jag älskar att det fortfarande är ljust ute, och klockan är strax efter sju. är det inte underbart? :) För tänker man tillbaka inte alls för jätte länge så var det ju faktiskt mörkt vid den här tiden!
Men jag älskar denna tiden på året, då man verkligen börjar se förvandligen. När det blir ljusare, och när allting börjar gå åt rätt håll. Snön smälter undan och allt sådant :) Hur underbart som helst :) hihi..


Efter att jag hade fixat klart med mina uppgifter som skulle skickas in, så kom vi på att det skulle bli kasslersås och pasta till middag idag, riktigt smaskigt! :) så älsklingen åkte iväg och handlade och donade, då jag inte orkade åka. tack snälla hjärtat! ;b haha.

Har sedan dess inte alls gjort mycket egentligen, bara suttit hemma och tagit det lugnt. Och just nu så rullar fotbollen på tv'n i bakgrunden. Sverige-Moldavien(?) tror jag att det är. haha! älsklingen ville titta, så han får väl göra det! Själv ska jag ta och roa mig själv med lite annat.


Men ja just det, har lagt upp nya bilder på magen på facebook och bdb, och ska även lägga upp dom här ikväll så ni som inte har dessa eller mig som vän där kan se dom :) så dom kommer senare! :) det lovar jag.

men nu ska jag kila vidare. på återseende söthögar!

Lots of Love! <3

Av Louise - 29 mars 2011 15:36

Yees, denna dag har jag gjort nytta! :)

Ställde klockan väldigt tidigt imorse och klev upp. Gjorde i ordning frukost, satte mig vid köksbordet och åt samtidigt som böckerna slogs upp framför mig!

Kände att det var lika bra att ta tag i det på en gång, så nu har jag gjort ytligare 2½ uppgift, känns hur bra som helst. Dock har jag lite problem med uppgiften ang sveriges riksbank. men sa nog lyckas klura ut den också! :) hihi..


Även att jag är på ruskigt bra humör just nu, då jag fick ett mail ifrån min lärare i samhälle, och hon hade mitt provresultat. och jag lyckades få godkänt, även fast jag hade fått min "lilla" blackout där igår. men det gjorde ingenting. så nu behöver jag inte bry mig om Sveriges statskick nå mer. underbara känsla! :) haha!

vad har jag hunnit med mer förutom att plugga? Nja, inte så mycket!
fick ett chockerande beslut imorse också. och jag blev otroligt glad..

Det blir bröllop i sommar! så ikväll ska jag få en massa smaskiga detaljer - jag älskar't . haha! :) ...


Nu har jag precis skickat iväg en massa skolarbete, och ska nu börja fundera över middagen. så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards