Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Louise - 22 mars 2011 19:25

Usch, dagen igår var inte alls rolig :( eller jo, stundvis. men mestadels av dagen vara bara jobbigt! :S hua!


Var upp till Linn en sväng igår, och tittade på deras nya lägenhet. Även att Elin, lilla thea och Jennifer var där. mycket trevligt. så blev kvar där ett tag innan det va dags att åka hem och lägga sig på soffan för huvudvärken tog över! :s hua!

La mig på siffan en stund och orkade faktiskt inte följa med och titta/hylla bandyspelarna! utan låg kvar på soffan och fick se lite via regionala istället. :)

men sedan var det nog lika bra, då jag inte hade klarat av att stå bland sådär mycket folk med min huvudvärk! :(...


Efter att älskling och grannarna hade kommit tillbaka så var det dags för middag. då Elin och Andreas bjöd på otroligt god tacokyckling - tack för det! :)

Men sedan var jag tyvärr så otrevlig att jag gick och och dog på soffan!

Även att febern smög sig in på kvällen, så låg här och hade det jobbigt.


Slocknde vid halv 11 tiden, då älsklingen bäddade ner mig i sängen, fixade vatten, alvedon och hostmedicin åt mig ! Han är ju bara bäst. <3


Imorse ringde klockan och det var dags att kliva upp och åka iväg till barnmorskan!

Allting såg bra ut där med mitt lilla mirakel. och jag gråter varje gång jag får höra hjärtljuden - det är en sådan mäktig känsla! :) <3


Efter det blev det hem till Linn och Odde en sväng, blev kvar där en stund och även lite lunch med dom :) mycket trevligt.. ^^

När vi kom hem så däckade jag på soffan på en gång.
hann peta i mig en alvedon och lite medicin och sedan somnade jag som en stock. sov i ca 2½ timme. otroligt skönt.
Så nu sitter jag här med min feber och älskling är iväg och handlar loka till mig! han är så söt som ställer upp hela tiden! <3


Men nu ska jag mysa ner mig i soffan med bra tv och försöka bli bättre. så på återseende!


Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards