Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Louise - 19 mars 2011 14:29

Hej hopp!


tyvärr blev det ingen uppdatering igår, men jag hade fullt upp med att mysa med mommo! :) äntligen!


bussresan ner gick väldigt bra i alla fall. När vi kom ner så hämde hon upp oss på city och så åkte vi ut på berga! fick i oss lite donken och sedan hemåt. :) tack för det. väl hemma blev det bara lugnt en stund, kikade på lite tv och även att vi tittade på BB, mommo blev förvånad och frågade varför vi tittade på sådant skrot? haha! söt hon vettu.. men nu har det börjat spåra ur i alla fall, om inte annat i gårdagens program. någon annan som tittade och kände samma sak? haha!


efter det så kröp vi ner i alla fall, då vi var väldigt trötta efter en mycket lång och seg dag! :)
Idag har det inte hänt så mycket, vaknade imorse och fick i mig lite frukost. och sedan åkte vi iväg mot täby en sväng och tittade runt lite där! Blev faktiskt lite bebiskläder, tack för det mommo! <3 !

Var även och kikade lite i det nya centrum som dom har gjort här i Åkersberga!!


Nu sitter vi hemma en stund, och ska väl börja med middagen om ett tag så vi hinner med allt sådant! Sedan blir det till att göra sig i ordning för att åka in mot Körslagets premiär  som är ikväll. ska bli otroligt roligt.

Och ni röstar väl på Team Järvsö ikväll?

 

Nej nu ska jag fixa lite och prata lite med mommo. så jag säger på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards