Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Louise - 31 mars 2011 17:59

Denna dag har egentligen inte bjudit på någonting faktiskt. haha! ingenting speciellt i alla fall.


Älsklingen tog morgon promenaden i morse, då jag hade otroligt ont i magen! :( inteall roligt. men tck snälla för det! :) hihi <3 ..

Efter en liten stund så klev även jag upp och då hde han somnat på soffan, söthögen min! :) hihi..

När jag klev upp så blev det lite frukost, och sedan var det bara sätta sig vid köksbordet igen och göra lite skolsaker! ja, det är väl så mina dagar ser ut nu för tiden, men det gör ingenting! det är rätt skönt när man får känslan av att man har gjort någonting bra och att allting är inlämnat! :) . hihi.


Så jag har bokat in ett muntligt engelska "prov/möte" imorgon klockan 11, och när jag hade gjort det så blev jag helt plötsligt väldigt nervös, och tappade nästan konsten av att prata engelska! så det är ju bara hålla tummarna för att den kommer tillbaka tills imorgon! inte sant? haha. japp, jag håller tummarna i alla fall, och hppas att det kommer gå bra för mig imorgon! :) hihi..


Nu ska jag ta tag i middagen, då det blir otroligt god gratäng idag! :) det ser jag fram emot. :) hihi.
men ja, på återseende senare!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards