Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Louise - 21 mars 2011 12:40

Hej måndag!


Somnde nästan på en gång igår när jag välla mig i sängen. otroligt skönt måste jag säga! :) haha! Dock hade jag lite ont i halsen när jag la mig. men brydde mig liksom inte om det..


Imorse när jag vaknade så vaknade jag med en host attack, och hur ont i halsen som helst. inte okej !! Men vad gör det? jag har ju ingen feber eller fökylning eller sådär (peppar, peppar!!) så bara hoppas att det är någonting litet som går över lika fort! :S


Älsklingen var snäll imorse. Han åkte iväg och handlade halstabletter och alvedon - tack älskade du! vad hade jag gjort utan dig?

Sedan gick han över till Andreas, men kom in nu för ett litet tag sedan och värmde lunch åt mig, hur gulligt är inte det?
Så han har bäddat ner mig i soffan med alvedon, vatten, papper (om jag skulle börja blöda näsblod), halstabletterna och bra tv :) Han är ju bara för söt.

jag älskar dig snuttis! <3


Har även pratat med Mommo en sväng som ringde och även hon är ju hur söt som helst! :) haha!


Men nu ska jag vila en stund till. då jag ser fram emot etermiddagen/kvällen. så måste bli lite piggare .. ska iväg och hylla spelarna, och sedan blir det middag inne hos Elin och Andreas vilket sk bli lik mysigt som alltid! :)

ja, men på återseende senare. nu vila.

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards