Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Louise - 7 mars 2011 17:28

klockan bara springer iväg, och snart är det kväller ytligare en kväll. dock klagar jag inte faktiskt :) haha!


måndagen har hittills varit kanoners, och jag antar att den kommer bli kanon även ikväll. det är jag övertygad om måste jag säga! :)


Fick i mig lite middag tidigare, då magen höll på att vrida sig ut och in pga hunger. men det ordnade sig rätt snabbt och magen blev lugn när det kom lite middag. om det ändå vore så lätt varje gång! ;b haha!

Sedan kom Elin in och frågade om vi ville komma över till dom ikväll på lite fika och mys - och självklart :)..


Har precis tagit mig en lång varm dusch med hårinpackning och lite egentid och sådant. otroligt skönt måste jag säga! Då jag har härjat runt här hemma när jag har städat och fixat på här hemma. japp, jag är duktig! ' småflinar ' ...


Så ja, nu ska jag ta och göra mig lite i ordning, och sådant. och sedan blir det in till Elin och Andreas, där det blir lite fika och så ska vi kika på - En unge i minuten, som har premiär ikväll. så får se om det är bra, men det måste det ju vara!! det handlar ju om bebisar :) sötaste ever ju!

Så det blir det. en kanon kväll med andra ord.
men nu har jag inte tid här längre! så på återseende!


Lots of Love! <3

Av Louise - 7 mars 2011 13:21

That's right. det är sportlov :) Även för lilla mig som har distans studier, även fast jag har lite att göra i alla fall så har jag sportlov :) hihi..


Nu såhär på förmiddagen så har jag hunnit med lunch, startat en tvättmaskin och även damma och dammsuga! :)
Så nu vädras det för fullt, och ska alldeles strax ta fram fru mopp också så hon får svabba av mina golv , japp det låter kanon!  hihi.

Efter det så blir det nog lite svenska arbete skulle jag tro, det behövs om inte annat! ;b haha!


Måste även förbereda samhällen. jag vet dock inte riktigt vad jag ska välja! hihi. så det är sådant som märks.
Även att jag känner att jag skulle vilja åka till mamma någon dag i veckan också, det känns som om det skulle behövas faktiskt. :)


Nej, nu ska fru mopp snart få arbeta, och jag ska ta hand om disken innan! så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards