Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Louise - 3 mars 2011 23:10

Dagen har bara sprungit förbi och jag har väl egentligen inte hunnit med någonting känns det som? Men snart är även denna dag över och snart är det fredag och helg. :) haha!


Liten liten sovmorgon imorse, innan målarna och dom i lägenheten bredvid började hålla på och härja vid kvart över 9. så då var det färdig sovit för den morgonen. haha!
Upp och gjorde sig i ordning :)


Har väl inte hänt så mycket speciellt idag.
Betalat lite räkningar, varit iväg och storhandlat, på dollar en sväng och sedan hemåt :) Älsklingen lagade mysmiddag till mig idag - tack, det uppskattades till tusen! <3 ..


Efter att vi hade ätit och mysit på här hemma så bestämde vi oss i alla fall att åka på Barnens hus, där det var babykväll. :) sagt och gjort, mycket folk var det. hihi. Kikade lite, kollade på lite leveranstid och även lite priser så att man vet.

Och vi fick även klart om när vi senast måste beställa om vi ska hinna få det om det nu är så att vi ska ha dom sakerna liksom. så det kommer bli kanon tror jag absolut ..  nu längtas man ännu mera ju .. lill hjärtat - snart är det ju sommar också <3 hihi.


Efter att vi hade varit där i nästan 1½ timme (väldigt mycket folk) så åkte vi in i Rengsjö och hem till svärfar. pratade på och mös en stund och sedan blev det hemåt. Har varit hemma en liten stund bara, och ska alldeles strax krypa ner i sängen. nu säger kroppen ifrån måste jag säga! :P haha!


Ja, nej nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att imorgon blir en lika fin dag som idag fast dock med mindre blåst :) haha! så på återseende imorgon då det äntligen är fredag :D

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards