Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Total Blackout '

Av Louise - 28 mars 2011 20:48

Som jag skrev i det tidigare inlägget så hade jag ju samhällsprov idag, och jag kände att jag kunde det innan jag åkte dit. och så när jag sätter mig ner och sådär så fårt jag total blackout!!! Det är inte sant, men så var det i alla fall. Tyckte det var otroligt jobbigt, men jag skrev på det jag kunde, och gissade på några i alla fall. Så håller i alla fall tummarna för ett Godkänt. haha! :)


Efter provet så gick jag upp till Råsie och pratade lite med henne, och så frågade jag vad det var jag skulle gå vidare med, och det hela slutade med att jag kom hem med SJU (!!) nya uppgifter, bara sådana tråkiga. Men vad kunde man förvänta sig av samhälle egentligen? haha!

När jag kom hem så satte jag mig på en gång, och så gjorde jag undan 2 utav dm där uppgifterna! Så det var skönt, så nu ska jag fortsätta med resterande del av dom imorgon. Så känner mig otroigt duktig :)


Vad har jag mer hunnit med idag? hmm.
Jo, pratade med älskade och saknade Anna, det var underbart att höra hennes röst ska ni veta (även fast hon var hes och hördes dåligt) haha!

Jag har lagat otroligt god kycklinggryta, lite starkare idag faktiskt då jag var otroligt sugen på stark mat :) så det fick det bli.
Blev efter det till att plocka i och ur diskmaskinen, och sedan tog jag mig en låååång varm dusch med rakning, hårinpackning och sådant!

Otroligt skönt måste jag säga, och det var precis det jag behövde. känner mig som helt ny människa efter sådana duschar! :) ...


Nu har jag spelat lite - tidsfördriv ni vet! haha. Har lite ont i magen också. men det är bara hoppas att det går över. Full rulle är det på mitt lilla hjärta där inne i alla fall, och det är huvudsaken! <3 ...
Och nu ska jag alldeles strax titta på En unge i minuten och sedan blir det BB såklart! Är det någon mer som tittar på en unge i minuten? Isf vad tycker ni om det? :) hihi.. Jag brukar gråta lite titt som tätt när jag tittar på det, men det får man göra. Inte nå blödig alls? :) haha!
undrar hur jag reagerar när det är jag som är där, ja det återstår att se till sommaren när det är dags! :)


Men ja, på återseende godingar!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards