Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Happiness '

Av Louise - 11 februari 2011 23:03

Jag stormtrivs verkligen med mitt liv just nu, har absolut inga som helst klagomål på någonting över huvudtaget. jag bara njuter i fulla drag. :)


Inatt när älsk åkte och jobbade (vid 4 tiden) så pussade han på mig och sa att jag nog inte kunde åka till Anna idag. men jag lyssnade ej på det, och somnade om istället :) hihi. Klockan ringde vid 9, då var det bara till att kliva upp och göra sig i ordning. :D


Ut och plumsa i den "lilla" snön som hade kommit, eller ja mest drivit. helt sjukt vad det blåste inatt. hualigen det var hemskt vissa gånger faktiskt. :(
men kom dit jag skulle i alla fall, och lämnade in en massa papper ang studierna, och fick även glada besked ifrån studievägledaren, haha! underbart.

Så nu börjar jag på måndag i alla fall med mina studier, och det känns underbart måste jag säga. så är jag förhoppningsvis klar med dom i Juni ( om inte tidigare ) men jag SKA vara klar senast juni, det har jag gett mig attan på och har även det som deadline, då dom går på sommarlov på komvux då. haha! :)


Efter att jag lämnat in massa papper på olika ställen så begav jag mig mot stationen för att se hur mycket försenat det skulle bli med tåg och sådant. Men efter endast 30minuters väntetid så kom det en ersättningsbuss som tog mig till Ljusdal och bästaste Anna och kim <3 , gissa om jag var nöjd?  ohja, det råder inga tvivel om det måste jag säga! :) hihi.
Kom i alla fall fram, och även att jag hann krama på pappa på stationen i ljusdal då han skulle åka till sthlm. älskade pappsen <3! :)


Upp till Anna och myste på. Även att efter ett tag kom Kristoffer - som jag inte träffat på nästan 1 år, vääääldigt lång tid... men han är en av mina absolut närmaste killkompisar, så det var underbart att träffa honom efter sådan lång tid! :)

Blev bjuden på middag, myste på, kikade på tv'n, skrattade som aldrig förr, pratade minnen från förr i tiden, åt godis i mängder, och ja! hade fredagsmys helt enkelt.

och kvällen var verkligen perfekt!! tack så hemskt mycket för ikväll <3 måste göras om snarast.. :)


Men nu är jag hemma i Bollnäs igen i alla fall, och jag trivs just nu så himla bra med mitt liv, mitt umgänge ja hela alltihopa! finns ingenting som kan stoppa mig nu! :)
Ikväll har jag skrattat så jag har haft ont i magen säkert 100 gånger, och det är det jag gillar, spelar ingen roll hur länge man är ifrån varandra så vet man fortfarnde exakt vart man har varandra - och det är äkta vänskap!

Jag älskar er mer än ord kan beskriva! <3


Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, då jag är väldigt trött, då det varit en lång, underbar och sagolik dag för mig. så vi hörs helt enkelt någonting imorgon.
Godnatt godingar!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards