Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Louise - 15 februari 2011 21:31

My friends say I’m a fool to think
That you’re the one for me
I guess I’m just a sucker for love
‘Cuz honestly the truth is that
You know I’m never leavin’
‘Cuz you’re my angel sent from above
Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I’ll put nothin above ya. above ya
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you (love me)
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me u love me
People try to tell me
But I still refuse to listen
Cuz they don’t get to spend time with you
A minute with you is worth more than
A thousand days without your love, oh your love
Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I’ll put nothin above ya. above ya
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me , kiss me
Say that u miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love me.
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me , kiss me
Say that u miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love me.
My heart is blind but I don’t care
‘Cuz when I’m with you everything has disappeared
And every time I hold you near
I never wanna let you go, oh
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me , kiss me
Say that u miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love me.
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me , kiss me
Say that u miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love me

Av Louise - 15 februari 2011 19:23

Vilken underbar tisdag det har varit - tycker ni inte? :)

jag har i alla fall haft en riktigt bra dag, och mitt liv kunde inte ha varit mycket bättre än vad det är nu.. Det känns hur bra som helst !!


Städade som sagt ur badrummet idag, från golv till tak, och tog tag i badrumsskåpet som älskling har tjatat om länge!  Men nu får han plats med sina saker, och jag har rensat bort väldigt mycket måste jag erkänna som bara tog plats! :) haha!

Så nu blir han nog nöjd när han kommer hem.
har även tvättat en massa kläder i samma veva, och gjort allt sådant.

Tagit hand om disken och fixat och donat en massa - ja jag har helt enkelt varit hur duktig som helst, även att jag har skickat iväg en massa mail! :) känns kanon.


Fick även hem papper ifrån CSN idag! Så imorgon blir det till att gå ner och prata med Åke, och se till så att allting blir rätt ifyllt och så ska det skickas iväg! :) känns kanon, för nu är det verkligen på gång! :b . hihi..


Även att jag fick en liten paus mitt upp i allt städande tidigare också, då jag gick övr till finaste Elin, där det blev mys över en kopp te och massa mysprat. och det uppskattas hur mycket som helst! :) tack söta du! <3 .
och även att hon sa någonting om att jag måste passa på nu, så jag tror jag har bestämt mig hur jag ska göra ang mammas erbjudande - och jag tror jag ska följa med! :) känns kanon måste jag säga . men det beror helt och hållet på vad som sägs imorgon.  hih.


Efter att ha suttit inne hos Elin ett bra tag, och dom skulle till att åka till Carina på middag, så gick jag in och bestämde mig för lite egentid. Ja, det behövs ju ibland. :) Och riktigt skönt var det kan jag lova. och även fast jag har haft all tid i världen att " ta hand om mig själv " så har jag liksom satt mig själv åt sidan lite - så skärpning Louise! :) haha!
Men jag har svårt att sätta mig själv i första rummet och sådär, tycker alla andra ska gå före. Har ni också samma "problem"? :p


Men det blev en lång dusch i alla fall:
Ansiktmask, hårinpackning, rakning av ben m.m, smörjning med den nya underbara lotion, och även att det snart ska noppas ögonbryn :)

Ja, jag luktar hur gott som helst, och ser ut som en pärla - hur bra är inte det? :)
Vad brukar ni göra när ni har egentid? Berätta gärna hur era "rutiner" ser ut. skulle vara roligt att få veta det. :)


Har precis petat i mig lite middag, så nu blir det att noppa ögonbrynen och sedan vänta på att älsklingen kommer hem för massa mys. så på återseende!

Lots of Love! <3



Av Louise - 15 februari 2011 13:10

Ännu en morgon, är det bara jag som tycker att dagarna bara springer förbi?
Fortsätter det i den här takten så är det ju snart sommar och juli månad - lovely <3 !


Än så länge har denna dag varit lugn faktiskt, och det har väl egentligen inte hänt så himlans mycket. men ganska skönt ändå :)
Jag har bara varit lite duktig och fixat i ordning i köket, organiserat och sådant som måste göras ibland, och även gått igenom lite papper som låg här och där - inte okej!
men nu sitter dom i pärmen där dom ska vara i alla fall, så nu har jag bättre samvete för det :) haha!

Även att jag håller på att tvättar en massa, så man har lite rena kläder att ha på sig liksom. :) känns kanon, och sedan älskar jag ju som sagt lukten av rentvättat . ja det är underbart måste jag säga! :)
Också att jag samtidigt håller på att städa badrummet, från golv till tak - det känns bra! Och Robin har tjatat på att det är en enda stor röra inne i badrumsskåpet. hm, undra vad han syftat på? haha!
men han fick ju inte plats med sina artiklar då alla mina var ivägen, och nu när jag började rensa där inne, så förstår jag nästan vad han menar! haha! men hallå, jag är tjej. behöver man säga nå mer? :)


Men nu håller jag på att rensa och dona där inne, så han ska få lite mer plats och så att det inte ska vara så himla rörigt :) så känner mig faktiskt duktig idag! :D hih.


Men nu har jag haft en liten kort paus då jag nyss ätit lite lunch och planerat middagen för ikväll. :) duktiga jag!

Även att jag nästan så gott som bestämt mig för att följa med mamma på hennes erbjudande. :) men inte riktigt ännu, men det lutar åt det hållet i alla fall <3 !


Älsklingen klev upp klockan 4 imorse igen, stackarn! så han är ute och jobbar och sliter. ibland tycker jag synd om honom eftersom han aldrig hinner få riktig sömn eller sådär. men han klagar ju inte än, så jag håller tummarna ändå :)


Men nu har ja ej tid att sitta här längre, tillbaka till badrummet och stöket där inne! på återseende.

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards