Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Louise - 27 februari 2011 23:02

Söndag kväll, jag tycker faktiskt mycket om söndagar :)


Fick lite sovmorgon imorse faktiskt, mycket trevligt! men som vanligt så vaknade jag av att älsklingen telefon surrade :) haha! Dock var klockan 11 redan, så det var helt okej den här gången, blev inte irriterad som jag annars har en tendens att bli på den där telefonen som aldrig är tyst :) haha!


Klev upp och gjorde oss i ordning, och efter en stund så blev vi bjudna in till grannarna! :) Där blev det fika med en massa mysigt folk (Thomsson, Linn, Odde, Elin, Andreas & Ida!) Riktigt trevligt, och tack för fika stunden alla godingar! <3


Efter det så gick jag in och skulle precis till att städa lite. hihi, drog fram tvättmaskinen och hela fadderullan, och så dammsög jag upp där inne. Sedan vart jag hungrig och det var dags att stoppa någonting i magen. :) Sedan bestämde vi oss även för att vi skulle åka upp till edsbyn, då det var evigheter sedan vi var där!
Sagt och gjort, efter någon timme så åkte vi ditåt och mös på där. kikat runt på en massa möjligheter och olika tänkbara saker som kan vara bra sedan liksom. :) 'småler' .. hihi.. skojar, I HAVE A BIG SMILE ON MY FACE! :))


Det bjöds på middag och en massa mys, och sedan solsidan.. tack så hemskt mycket för allting :)
Jag tycker så otroligt mycket om att vara där uppe, man slipper liksom tänka på allting annat känns det som . man kan bara slappna av och bara vara. En liten 'fristad' liksom. Hur underbart är inte det? har ni något sådant ställe?
Jag har några stycken faktiskt, då edsbyn/svärmor är ett utav dom, och absolut det som är närmast också! :)


Åkte hemåt efter solsidan i alla fall, och nu har vi inte gjort så mycket egentligen. kikat på Wallander bara. dock inte så kul när man har sett den sedan tidigare, men vad gör man inte liksom?
Nu ska jag alldeles strax ta och krypa ner i sängen då det ska pluggas imorgon, och även städas då det inte blev så mycket mer än badrummet idag. Så resterande imorgon kanske? :) hihi.

Nja, nu sängen om en liten stund. Godnatt söthögar!
Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards