Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Louise - 2 februari 2011 20:00

Det är FEBRUARI - ja det blev det igår. men jag kan inte riktigt fatta eller inse att vi redan kommit in i den andra månaden på året. är det någon annan som hänger med riktigt? eller bara jag som inte tycker det känns så. hm!

Men det känns dock väldigt bra, att det är februari, att tiden springer iväg och ja allt sådant! :) haha!


Den här dagen har faktiskt varit mycket bra, tro det eller ej! :) men det är onsdag, och då brukar jag av någon konstig anledning alltid ha en bra känsla i kroppen. Och även idag har jag haft det. hihi..

Det började med att jag skjutsade Robin till växbo då han skulle angla med Mattias. Sagt och gjort, åkte hem och kom hem strax innan 7 tiden imorse. haha!

Åt lite frukost, knäppte igång tv'n och kikade på vakna med the voice, och efter ett tag fastnade jag i boken igen.

Ja för er som läste igår så såg ni ju att jag hade lånat en bok och jag började läsa den igår kväll, och idag har jag redan kommit lite mer än halvvägs! ja den är hur bra som helst, man fastnar i den på en gång! och eftersom den är verklighetsbaserad så blir den liksom mer äkta eller vad man ska säga!
Men den är hur bra som helst, men återkommer med en liten "mini-recension" när jag är klar med den, då får ni veta mer :) hehe!

Till skolan i alla fall, och då jag ej hade några uppgifter kvar att göra eller några lektioner ( men måste vara där ialla fall pga krav ifrån arbetsförmedlingen och sådär) så har jag suttit och läst i stort sett hela dagen, och pratat en massa :) hihi.


Efter skolan så hämtade jag upp älsk i Växbo, och sedan hem en sväng och sedan över till finaste Elin. Drack lite te, pratade en massa och bara umgicks! :)  Rikigt mysigt, tack fina du! <3 !


Lagade lite middag, och nu sitter vi bara här! har ätit lite glass och bara myst på :) hur underbart är inte det så säg? :) hihi..

Ska bara ta det lugnt, försvinna in i boken en stund innan det bra på tv'n börjar! då jag inte direkt kan påstå att det är någonting speciellt på just nu :) haha! men nog om det,

mysa med älsk först innan någonting annat sker. så på återseende!

Lots of Love! <3 

Ovido - Quiz & Flashcards