Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Louise - 5 februari 2011 21:42

Hej lördag! :)

Åh, vad jag tycker att det är härligt med helg! :) jag tycker att det är helt underbart, det innebär att älskling är ledig och att hela helgen får man umgås med honom - och det älskar jag! :) hihi..


Idag har jag dock inte gjort någonting i stort sett, jag har bara tagit det lugnt. Då mina höfter verkligen har viljat ha död på mig idag känns det som, dom har inte riktigt viljat att jag skulle kunna gå, sitta, stå eller någonting.
Men efter massage av älsk, en varm dusch och vetekudden en stund så känns det i alla fall hyffsat okej - så jag kan SITTA UPP :) jiiho.. fast när jag går så ser jag fortfarande ut som hulda 103år :) haha!


Thomsson kom hit med sina 2 småsyskon tidigare ( tessan och max ) och fikade lite. Och efter ett tag så begav dom sig hemåt, och då åkte jag och älsk iväg för att storhandla lite.. :) Efter det hem och bara tog det lugnt, lagade lite middag.

Inte så avancerat direkt, men - rödspätta, potatis och remouladsås! riktigt smaskens då det var alldeles för länge sedan man åt det! :) men gosh det var gott ^^, hihi


Nu såhär på kvällskvisten så har det bara varit en massa mys, lördagsgodis och tv.. :)   Har kikat på melodifestivalen och även någon film som gick tidigare.
Just nu rullar det en film i bakgrunden också, så ska alldeles strax göra Robin sällskap och titta på den också :)

En lugn lördag, men jag njuter nu när Robin äntligen är hemma heeela dagen utan nå som helst jobb! :)

Lots of Love! <3

Av Louise - 5 februari 2011 18:30

             

                                             ..........................                        kärlek <3!


     

  --------------------------          Studenten, Juni - 09 !     Lycka!


           

Studenten , Maj - 09 !  (med finaste storebror Jimmy.)


 

En höstdag med bästa vän anna .. :)

Då man mådde som allra bäst, var i mitt bästa jag och bara mådde kanon! <3



Lite bilder från 2 av dom bästa dagarn i mitt liv. :)
Äkta lycka inom en liten flicka som jag! <3


Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards