Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Louise - 28 februari 2011 17:44

Nu börjar även denna dag/eftermiddag krypa in emot mystimmarna och kvällen denna måndag och sista dag i februari :)


Idag har varit en mycket bra dag måste jag erkänna faktiskt. jag är så nöjd med allting! :)


Som sagt, jag återgick till städningen när jag hade gett er en liten uppdatering. och så fick jag lite hjälp av älsklingen snäll som han är ! tack så mycket för det <3 .


Så nu är allting städat, det ska bara torkas lite golv så är allting klart faktiskt.
Hunnit damma precis varenda liten vrå känns det som, dammsuga, plocka undan lite, gått igenom papper, rensat, putsat speglar, rensa lite, vädra ( då det varit FEEEEM plusgrader här idag!) skakat av alla mattor och sådant.

Ja, det är rent, snyggt och fräscht här hemma nu! :) jag stormtrivs, och jag älskar verkligen våran lägenhet och ja alltihopa! :D hihi.


Nu ska jag göra klart engelska uppgiften som jag påbörjade tidigare, sedan blir det åka och handla lite nödvändigheter som behövs hit hem! :)) .
Sedan blir det mys resterande del av kvällen med världens vackraste, underbaraste och bästaste sambo och pojkvän!! :) 
Jag älskar dig! <3


Nej, men på återseende. Nu åter till engelska uppgiften.

Lots of Love! <3

Av Louise - 28 februari 2011 14:41

Ja, det blev en ny design nu, men den är långt ifrån klar än så länge!
men som sagt, just nu orkar jag inte hålla på och trixa med den, så det får helt enkelt duga under tiden! :) haha!


Än så länge har det inte hänt så mycket. :) Jessica var här en sväng tidigare, och jag har även hunnit plugga lite, städa undan lite! :)
Så just nu har jag en liten paus i bloggandet, och har fixat lite.
Ska nu återgå till städningen och allt annat som ska göras här hemma! :) hihi.


Ja, nej som sagt. Nu har jag inte tid att sta här längre så på återseede senare ikväll :))

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards