Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Louise - 6 februari 2011 13:27

                


The biggest love of all, ja det finns i min mage! :)

jag är så otroligt lycklig just nu, ingenting kan stoppa mig!

Har idag gått halvvägs ( alltså gått in i vecka 20 ) , vilket är helt underbart.

Så till sommaren kommer det tillökning i våra liv, och det innebär att vi blir en familj - jag , robin och den vackraste som finns! :)


Vi älskar dig redan! och väntar på dig med spänning.


Lots of Love <3  

Av Louise - 6 februari 2011 11:59

Hej underbara söndag, och vackra väder! :)


Åh, imorse när jag tittade ut genom fönstret så fick jag bubblande känslor i hela kroppen! Solen skiner och det är +1 grad ute, då kan man ju inte annat än att må bra:) inte sant? :) hihi..


Igår som sagt blev en bra kväll, jag satt och kikade på filmen: "Erin Brockovich " som gick på 4'an. Den är faktiskt riktigt bra, och den är verklighetsbaserad också. någon annan som såg den, eller kanske har sett den tidigare? :) isf, vad tyckte ni om den? :))


Efter det blev det sängen på en gång, då mina höfter inte alls ville vara med som sagt. och det tog mig 30 minuter ungefär att hitta en position jag kunde ligga i utan att det skulle göra allt för ont.
Men en timme senare lyckades jag somna i alla fall. Så det är väl bra! :) haha!


Har varit vaken i lite mer än 1 timme nu i alla fall, snart dags för lite lunch tror jag.
Sedan ska jag byta sängkläder, vädra nu när det är vackert väder, plocka undan lite och sedan kanske åka upp till edsbyn! :) ja, vi får helt enkelt se hur denna vackra februari dag utspelar sig! :) hihi..


Nu måste jag göra ett ryck, på återseende.
Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards