Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Louise - 12 februari 2011 21:54

I'm back! ytligare en gång :) hihi.


Älsklingen kom och hämtade upp mig efter att han hade lsutat jobba, och så åkte vi iväg och handlade lördags mys och lite frukost så det finns hemma tills imorgon bitti ;) hihi.


Efter det så lyckades jag få i honom lite middag, då han inte har ätit på hela dagen stackarn! :s , men sedan så var det dags för honom att åka och jobba ännu en gång! Så nu skulle han ta bort en himlans massa snö ifrån stan istället, men det är bra att han gör det! :) hihi. jag är glad för hans skull, då jag vet att han mår bra när han får jobba! :D

Och även att han lovade att han skulle vara ledig imorgon på våran årsdag, så då gör det ju ingenting att han åker iväg och jobbar nu! ;) För då får jag ha honom själv imorgon istället och bara mysa hela dagen och njuta av att han är min.. känns underbart!


Så nu sitter jag hemma, har nyss kikat på någon film, kommer ej ihåg namnet på den. men den var helt okej i alla fall :) så nu ska jag alldeles strax starta en ny film, och sedan blir det en tidig kväll för mig faktiskt, tro det eller ej!
men jag mår inte helt okej, är lite snurrig och sådär. Så vet inte ritkigt vad det är som spökar ;s hmm !


Men ska se om jag över huvudtaget kan somna då jag är ensam hemma, men det är sådant som märks ;) hihi. men på återseende imorgon. Godnatt <3 !

Lots of Love! <3

Av Louise - 12 februari 2011 17:48

Idag har varit en lugn dag! men ändå en sådan då jag förtjänar en "klapp-på-axeln-dag" :) haha! ja jag har varit duktig.


Städat undan lite små plock som låg här och där, mr dammsugare och hans fru ms mopp fick ta sina ärevarv runt om i en dans här hemma i lägenheten med mig! :) underbart. Även tagit hand om disken, vikt tvätt och hängt tvätt :) så tummen upp för mig. och nu känner jag mig nöjd, för det luktar underbart fräscht och gott, av dom nyskurade golven och även dom nytvättade kläderna. i just love it! :)


Älsklingen åkte ju och jobba alldeles för tidigt imorse, men vad gör man inte? :) han måste ju! och jag är stolt över honom som kliver upp varje morgon och faktiskt går till jobbet utan att klaga! :)


Efter att jag var klar med min städning så bestämde jag mig för att ta mig en liten promenad, bara för att gå igång min höfter lite. och det visade sig vare både bra och dåligt :) haha! då dom nu blivit "kalla" igen eller vad man nu ska kalla det så har jag börjat få lite ont igen. men jag överlever detta nu - jag börjar bli imun mot denna jobbiga smärta! :) haha!
men när jag ändå var ute och promenerade så passade jag på att göra ett litet ärende åt älsklingen. Så han blir nog lite glad när han kommer hem då det är gjort :) hihi. 'småler' .


Nu har jag precis ätit lite middag, och gosh vad jag är bra! :) .. Och även att jag väntar på älsklingen som alldeles strax var klar. :)
Så snart kommer han hem och är min hela kvällen, som jag längtas! <3

Ska åka iväg och handl lite lördags mys, och bara krama sönder honom hela kvällen. Då jag antar att han jobbar på våran årsdag imorgon. :p hihi. så jag passar på ikväll helt enkelt :D haha!

Men ja, på återseende söthögar!

Lots of Love! <3

Av Louise - 12 februari 2011 11:56

Jag blir så himla glad när jag sitter och tänker tillbaka, och funderar över huvudtaget.
På mitt liv: hur det har varit, hur det är nu och hur det kommer att bli.
Jag får en alldeles varm känsla inombords och jag svävar för en liten stund på moln. Det är precis såhär jag vill ha det. Jag har allt jag vill ha.


* Världens underbaraste pojkvän/sambo som jag får dela livet med och upptäcka en massa roliga saker med. Du är allt! <3

* Dom absolut bästa vännerna man kan ha! ( jag förstår att ni är avis ) för jag har dom bästa! ingen tvekan om den saken. Dom tar mig ibland från botten och högre upp än någon kan tänka sig! Ni vet vilka ni är - och jag älskar er allihop! :) <3

* Och sist men absolut inte minst - familjen!
Utan dom hade jag absolut inte varit den jag är idag, och jag är otroligt tacksam för mamma och pappa! Sedan har jag även världens underbaraste, snällaste och absolut vackraste lillebror som jag fått. Åh, jag älskar er alla! <3


Så när jag sitter och funderar på dessa punkter, så känns det så himla bra! Jag får en varm känsla inom mig - jag svävar helt enkelt. :)



Nu när jag ändå sitter här och funderar så kan jag inte hjälpa att tänka tillbaka i tiden och minnas alla saker man har gjort när man var yngre! :)
Alla knasiga saker, alla bus, när man fick moped, började högstadiet, campingar, utflykter!
Ja, allt underbart roligt och tråkigt man har varit med om under sina ungdomsår :) haha! det är ju bara för bra för att vara sant.. <3


Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards