Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Louise - 9 februari 2011 20:36

Svimfärdig, snuvig, trött och en tjej med höftont. ja det är jag just nu måste jag erkänna! dumt att klaga också för den delen, men nu har jag i alla fall skrivit ner "felen" med det hela. haha! ;p


Blev en lugn kväll trots allt, blev inge Rengsjö. Då vi tar det imorgon istället när det är dags för begravningen. Så ja, vi får helt enkelt se hur det går imorgon. har en känsla av att det kommer bli jobbigt! :s ..


Lagade lite middag förut, och sedan la jag mig på soffan med en kanna vatten och bara var liksom! mycket skönt, men jobbigt för en tjej som jag som blir rastlös otroligt fort faktiskt. så inte okej, en timme går bra - sedan är det kört! haha!
tänk er hur det slutar när man är riktigt sjuk och absolut inte orkar gör någontint men egentligen vill. ja, ni kan ju föreställa er själva. haha!


Nu känner jag mig lite piggare i alla fall, efter någon liter vatten, en alvedon och lite vila på soffan! Men inte riktigt helt 100 faktiskt, men kanske blir bättre efter en dusch och lite sömn sedan? Får helt enkelt hoppas det om inte annat! ;) hihi..


Men nu blir det lite mys på soffan med världens vackraste pojkvän, och sedan en dusch och sedan sängen för att vara pigg imorgon. vill inte sitta i kyrkan och inte må bra! :P .. Men ja på återseende imorgon godingar - jag säger godnatt till er redan nu!

Lots of Love! <3

Av Louise - 9 februari 2011 13:30

Åh inatt sov jag som en prinsessa, länge sedan jag fick så bra sömn nu. så jag är överlycklig! :) hihi..

För dom senaste veckorna/månaden så har jag sovt oroligt, ja ganska precis innan jul började det. hm, och jag har vaknat flera gånger per natt, men INTE inatt. jaa, nöjd tjej måste jag säga!

Alldeles utvilad, pigg, glad och ja allt är kanon. idag klagar vi inte på någonting i onödan! :p


Imorse klev jag upp och gjorde i ordning frukost, och dukade fram till mig och älsklingen! :) Även att någon ringde på bilen, men är inte så insatt i det där inte, det får han sköta själv - kanske bäst så? ja jag tror det om inte annat! haha ;b ..

Men efter en riktigt mysig frukost så startade vi både en diskmaskin och sedan en tvättmaskin med en massa handdukar och sådär - sådant som måste tvättas med jämna mellanrum, annars är som äckliga tycker jag! ;) hihi

Sedan är det inte mycket som slår när man kommer ut nyduschad och virar in sig i en nytvättad mjuk handduk som luktar hur gott som helst. :)
Ja, så vill jag ha det i alla fall! vill inte ni det? :) .



Har precis hängt tvätten och sitter och väntar på svärmor som skulle komma hit och fika lite.
Idag blir det en lugn dag, ska tydligen ut till Rengsjö sen? ja jag fattade inte. så får helt enkelt ta reda på det med andra ord.
men nu ska jag ta och förbereda lite inför kvällen, så på återseende! :)

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards