Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

sammanfattning av resan ;D

Av Louise - 24 augusti 2009 23:18

Nu hade jag tänkt och berätta lite om våran sjukt underbara vistelse i Norrköping dessa dagar!  Shiet, jag längtar redan tillbaka, hihi! (; mycket tok har det varit.. ^^


Onsdag: Vi kom ner när klockan var runt tjugo över 10, och då hämtade Olivias mamma upp och och skjutsade ut oss till hennes faster, då vi kom på att vi var hungriga, så käkade varmkorv (; hehe! sedan gick vi i stort sett upp på en gång och la oss i sängen och sov lite :) hehe!

Torsdag: Vaknade rätt så tidigt, åkte ner på stan och kikade runt lite, fixade lite! Olivia lämnade in sina stövlar för att få dom omklackade - så hon kunde ha dom på krogen :D hehe! Efter det blev det "frukost" en liten kebabmeny inne i stan, hehe! inte speciellt nyttigt - men det var ju gott i alla fall.. hihi..  Och efter någon timme i stan, och olivia några kronor fattigare så åkte vi ut till Eve och hälsade på henne och hennes son ( världens absolut sötaste unge ) Leo , hihi!
Efter det så åkte vi hem och gjorde oss i ordning, och så åkte vi ner till stan igen, och då var det dags för RIX FM festival, hihi..
Hade så sjuuukt roligt.. många roliga bilder, och träffade en massa trevligt folk också! så det tackar man mycet för!
Det var meningen att vi skulle på krogen, men vi bestämde oss efter fetivaen att vi inte orkade, så vi åkte hem istället (; hihi.. så somnade vi i stort sett på en gång! :)

Fredag: Vaknade rätt så tidigt och det var en rätt lugn dag, och sedan så var vi ner på marknaden en liten sväng - inte alls nå länge! sedan var det dags att fixa alkohol :D hihi, blev en väldigt massa bil åkande denna dag, men det bjuder vi på.. men jag kan säga! att just då hatade jag att köra bil, men roligaste var nog när vi skulle till Shell, hehe!
- där är shell, ser du det?
- ja, det gör jag! ( och så svänger jag vänster men ska rakt fram!)

- neeeej, nu åker du fel..! rakt fram, sedan HÖÖÖGER!

oj, det var roligt:) Men det gick ju bra till slut!
Sedan tillbaka till faster eva igen, gjorde oss i ordning och började på att dricka lite... sedan skulle vi ta bussen ner på stan, och sådär! men buss jäveln stannade ju inte där vi ville eller tyckte, så fick kliva av på helt fel ställe, jätte långt att gå och även att det regnade hur mycket som helst.. men sedan så kom Jesper som tur var och hämtade upp oss! sedan så skjutsade vi bort Therese och Frida, sedan till max och sådär! sedan blev det krogen :D hehe!
en utav dom absolut bästa utekvällar jag har haft på krogen - någonsin! och det menar jag verkligen! shiet, vilket drag! vilken kväll, vilka människor! men det var i alla fall grymt kul!
men olivia!  -vill ni komma och dansa med oss igen? - Neeeej, för du är så jävla fuul.. så jävla klockrent ju =D hihi .. men men !
även att mitt bankomat kort gick sönder på max innan vi skulle åka hem! shiet, men blev bjuden på maten :D hehe! tack för det :)
sedan så fick vi även sällskap hem, tänkte ju sova i bilen, och det gick vi inte med på.. så fick sova hemma hos oss och faster eva ;D hehe!  - mysigt ju ;D


Lördag: Skjutsade tillbaka till bilen, sedan så åkte vi hem och packade i ordning, sedan hem till Olivias pappa ( på landet ) och så skjutsade vi dom till några kompisar, sedan så åkte i hem och käkade! även att det blev en ridtur då :D hehe.. mycket mysigt, och det var efterlängtat att få sitta på hästryggen igen! på en Islandshäst :) ( nu är svärmor avundsjuk ) hihi..

Efter det, så åkte vi och hämtade mats ( pappan asso ) och sådär.. sedan in till norrköping... kollade på fyverkerier, gick på marknad ( köpte 14 par strumpor för 100:- , mycket bra tycker jag ) hihi.. sedan en massa bus, och var väl hemma vid klockan 2 eller någonting sådant. men det var ju roligt på Shell i alla fall ? :D vilka miner folk kan göra, pga en kille i framsätet ;) hehe!
sedan oj, är ni inte 18, jo men du kommer inte ihåg oss ;)


Söndag: Orkade inte kliva upp på hela dagen ungefär, hehe!
Klev upp vid klockan halv 6 eller någonting, och så efter det, så åkte vi hem till Olivias mamma ( landet det också ) , grillade och hade det mysigt =D
sedan blev det till att åka in till norrköping med ingrids "snygga" bil *host* hehe! men men! och så köpte vi chips och dricka, och åkte hem till Eve, snackade lite skit och sådär - mycket mysigt! var kvar där till halv ett eller någonting! sedan hem för att sova ;D hihi..


Måndag ( idag! ): Idag har det inte hänt speciellt mycket, vaknade vid halv 12 eller sådär, vid halv 2 så åkte vi in till Norrköping, packade i ordning allting som vi hade hos faster Eva, och sådant! sedan till Eve och lämnade en liten present, och fick en överraskning ( öppet ? hmm ) mne men ! sedan ner på stationen! och så har vi åkt tåg hela dagen! var hemma i ljusdal runt 9 :D heh! skönt att vara hemma, men ändå inte!
men har saknat älsklingen ju , så det var underbart ;D

och när jag kom innanför dörren så såg jag: soffan, tv och en massa annat.. sängen och allting sådnat! han har ju gjort det jäääätte fint och mysigt här hemma! så PUSS på honom för det! det var jätte fint! jag är super duper nöjd i alla fal :D hihi...

Så just nu sitter jag här och ska titta på tv alldeles strax, sedan blir det till att mysa ner sig i sängen i alla fall :) hehe!

Men ett stort tack till OLIVIA <3, för dom här dagarna ( och alla andra inblandade också såklart! ) det har varit underbart.. jag vill redan tillbaka! hehe! men det tar vi snart? hihi... men det har varit sjukt roligt i alla fall... :D i just love it ju... men men !!

Nee, nu ska jag slita mej härifrån!
puss i ljumsken, och godnatt söthögar! <3

 
 
Linn

Linn

24 augusti 2009 23:43

Fin blogg! Kolla gärna in min o lämna en kommentar ;)

http://www.lliinnsaan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards