Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Louise - 30 augusti 2009 11:22

....


uppe med tuppen en dag till, klockan ringde! och det var dags för jobb yttligare en dag :p heh! men dick så var denna dag vääääldigt tråkig att jobba! för ingenting att göra eller sådär! hmm.. men men ! (;


sedan hem och sådär! fixade lite... sedan så ringde olivia och frågade om vi skulle fiska! och ja, sagt och gjort! vi åkte hem till olivia och stefan och hämtade båten och letade mask.. sedan kom vi iväg ;D hehe! så fiskade vi en sväng...  med en masssa skratt, och vi 2 flickor blev lite dumförklarade....  men det bjuder vi ju på... ;D vi hade ju roligt i alla fall.. men pojkarna har inte lärt sig att jag har ingen fisk på kroken förrän jag drar och ser att den sitter! men nej då, då drar dom i mitt spö...

men men, olivia fick en fisk i alla fall.. ( en brax tror jag att det var! )  men jag vet inte riktigt..


Sedan hem och mös framför tv'n med godis.. efter en stund så somnade jag självklart på soffan! :P heh! men men , så jag vaknade av att robin väckte mig och sa att jag skulle flytta mig vidare emot sängen och sova där! sagt och gjort :) hehe!


(; Puss i ljumsken gott folk :P

Ovido - Quiz & Flashcards